Terug

slechte matras

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: Sleepworld

11/09/2022

Ik bestelde 9/6/21 een matras bij jullie , waarvan je weet dat er een garantie van 10 of 15 jaar op was , na verschillende klachten beweren jullie nu dat het aan een klein putje ligt in de bedbodem , ik heb je daarvoor een mail gestuurd , dat die kerel die hier geweest is , zei dat het aann de matras zelf lag , niet aan de oplegmatras en dat hij deze nooit ging aangeraden hebben , kortom aan zijn manier van doen , deze was haar geld niet waard , nu hoor ik niks meer van jullie , maar met deze rugklachten kan ik niet verder , dus matras moet buiten , daarom verwacht ik van jullie een schadevergoeding van de helft van de prijs en ze koste mij veel spaarcentjes 2500 euro . Wat denk je , kom je tegemoet of niet want een nieuwe komt er van jullie nooit meer in , ik ben meer dan onterecht behandeld geweest en bovendien opgezadeld met een zeer slechte matras , slecht voor mijn gezondheidstoestand .

Berichten (1)

Sleepworld

Naar: L. R.

11/09/2022

Beste,Wij hebben je mail goed ontvangen en zorgen ervoor dat deze bij de juiste dienst terechtkomt.Dit kan enkele dagen duren. We doen onze uiterste best om je zo spoedig mogelijk te antwoorden.Tijdens de openingsuren kunnen wij je ook steeds verder helpen op het telefoonnummer +32 (0)9 258 24 00 of via de chatfunctie op onze website.Een overzicht van onze winkels kan je terugvinden op: s:www.sleepworld.be/winkelsMet vriendelijke groeten,Team SleepworldChère Madame, Cher MonsieurNous avons bien reçu votre e-mail et transférons votre demande auprès du service concerné.Le traitement de votre demande peut prendre quelques jours et nous mettons tout en œuvre afin de vous fournir une réponse dans les plus brefs délais.Nous restons à votre disposition pendant les heures d'ouvertures pour toute question, au numéro +32 (0)9 258 24 00 ou depuis la fonction chat sur notre site.Vous trouverez aussi un aperçu de tous nos magasins sur s:www.sleepworld.fr/magasinsBien à vous,l'équipe Sleepworld


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform