Terug

Slechte kwaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Sleepworld

20/02/2021

Beste, Ik besteld op 22/10/2020 via jullie website een bed van het type Sleepy Scandinavian Hotelbox Set voor €999, met matras Sleepy Elite Plus en 8cm topper met referentie U0142962/0048/B0145710. Deze werd geleverd op 01/11/2020. Op de website, staat duidelijk vermeld, 7 jaar garantie. Dit heeft ons dan ook overtuigd. Wij zijn slecht enkele maanden in het bezit van dit type bed en zijn van de mening dat de bijgeleverde topper van slechte kwaliteit is. Daarom namen wij ook contact op via het webformulier op 7/02/2021. U bevestigde ons, er geen proefslapen is op dit bed. Ook verwees u ons door naar de website welke bedden dit wel hebben. Ik stelde u op 11/02/2021 de vraag om de algemene garantievoorwaarden ter beschikking te stellen en de 7 jaar garantie verder toe te lichten. Tot op heden, hebben wij hier geen reactie op. De 7 jaar garantie vinden we dan ook misleidend. Graag hadden wij dan ook een nieuwe topper van een goeie kwaliteit ontvangen of een terugbetaling van de enige beschikbare topper op de website van €349.

Berichten (1)

Sleepworld

Naar: D. C.

06/03/2021

Beste meneer CousinIn bijlage kunt u onze mailslinger vinden.Wij hebben enkele voorstellen gedaan om uwprobleem op te lossen.Is het mogelijk om ons telefonisch te contacteren zodat we tot een sluitend akkoord kunnen komen.Met vriendelijke groetMatthias PietersNa verkoop Slaapadvies BVNederzwijnaarde 2 (bus 28) B-9051 Gent (Zwijnaarde)t +32 (0) 9 258 24 00 Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform