- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Nadia, 2 dec. 2020 17:30 CETBeste klant,Wij verwijzen naar uw melding betreft de kwaliteit van Jumbo mosselen.Allereerst willen wij u melden dat wij het zeer vervelend vinden dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons product.Iedere partij mosselen die wij draaien wordt gecontroleerd op microbiologische activiteiten, kwaliteit, sortering en visgehalte. Hierbij zijn geen afwijkingen geconstateerd.Wij hebben verschillende leveranciers voor onze mosselen, en kunnen zonder het lotnummer van uw mosselen de betrokken productie niet terugvinden.Mosselen zijn een natuurlijk product die onderhevig zijn aan de seizoens- en temperatuurschommelingen. Gewicht en grootte van de mosselen kunnen daardoor schommelen.De classificatie van mosselen voorziet daarom minimum- en maximumwaarden. Wij kunnen u wel verzekeren dat wij nauwgezet deze producten opvolgen voordat ze op de markt aangeboden worden zodat wij onze klanten een goede kwaliteit kunnen verzekeren.Onze producenten en wij zelf doen al het mogelijke om kwaliteitsvolle producten te leveren. Een accurate opvolging en controle dragen daartoe bij. Wij verzekeren u dat ook bij natuurlijke producten, zoals de mossel, enkel producten aangeboden worden die volledig beantwoorden aan de geldende kwaliteitsnormen.Graag willen wij deze onverwachte tegenvaller met een goodwillgebaar van 1000 bonuspunten verzachten. Wij zullen deze punten toevoegen op de Bonuskaart met nummer 2292807958501.Met vriendelijke groeten,NadiaKlantendienstCarrefour Belgium----------------------------------------------Isabel G., 1 dec. 2020 11:24 CETBeste klant,Het spijt ons dat de aankoop van Jumbomosselen in een van onze winkels tegenviel.Het spreekt voor zich dat wij dit willen natrekken. Om uw klacht te kunnen onderzoeken ontbreekt er weliswaar belangrijke informatie.Zou u ons de volgende info kunnen verstrekken die u op de verpakking vindt:-Streepjescode-Lotnummer-vervaldatumGraag ontvingen wij ook een scan van uw kasticket.U mag ons ook uw mailadres doorgeven zodat wij dit rechtstreeks met u verder afhandelen.Alvast bedankt voor uw feedback,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag â„–735561 Onderwerp DOSSIER QS 69603- KWALITEIT MOSSELEN (TA CPTBE01113510-47) Beschrijving Beste klant,Het spijt ons dat de aankoop van Jumbomosselen in een van onze winkels tegenviel.Het spreekt voor zich dat wij dit willen natrekken. Om uw klacht te kunnen onderzoeken ontbreekt er weliswaar belangrijke informatie.Zou u ons de volgende info kunnen verstrekken die u op de verpakking vindt:-Streepjescode-Lotnummer-vervaldatumGraag ontvingen wij ook een scan van uw kasticket.U mag ons ook uw mailadres doorgeven zodat wij dit rechtstreeks met u verder afhandelen.Alvast bedankt voor uw feedback,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[XZVD88-X2P8]