Terug

Slechte kwaliteit, voldoen niet aan de beschrijving en gezondheidsvoorschriften

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Action

23/08/2021

Beste,Met moederdag kochten mijn kdn voor mij het servies, dat toen bij jullie in weekaznbieding stond nav Moederdag. 12 ontbijtborden, 12 platte borden, 10 diepe borden. Volgens jullie advertentie waren deze vaatwasbestendig. Meteen viel op dat de borden aan de onderkant vochtig bleven, zelfs nadat ze een tijdje afzonderlijk, omgekeerd te drogen werden gezet. Wanneer ze achteraf gestapeld in de kast worden gezet, blijven ze steeds vochtig waar de rand het andere bord raakt. Dit komt omdat de borden niet geglazuurd zijn volgens de voorschriften. Op de onderrand ontbreekt duidelijk glazuur. Vandaar dat het bord vocht trekt, na elke wasbeurt. Dit is wettelijk niet toegelaten mbt gezondheidsvoorschriften en mag eigenlijk zo niet verkocht worden. Ondertussen begint ook het glazuur aan de bovenkant te vervagen, er blijft een matte schijn achter. Ik vermoed dat ook de bovenkant aldus onvoldoende geglazuurd is. Door het dagelijks gebruik, trekken de borden steeds meer vocht op, waardr er hier en daar zelfs al een schimmelrand verschijnt. Deze borden zijn dus van zeer slechte kwaliteit en niet geglazuurd zoals het wettelijk zou moeten zijn. Wij willen de aankoopsom terugvorderen of een waardebon ter waarde van de aankoopsom. Ik nam reeds een maand geleden contact op via mail, met jullie klantendienst zonder enig resultaat.

Berichten (2)

D. H.

Naar: Action

13/09/2021

Beste, ondertussen wachten wij reeds 21 dagen op een reactie op bovenvermelde klacht. Eerder contacteerden wij hierover reeds jullie klantendienst. Ook hierop kregen wij geen reactie. Dit getuigt eens te meer van weinig klantgerichtheid. Graag spoedig feedback.

Action

Naar: D. H.

14/09/2021

Referentie: M2109 44923Geachte heer HUYGH,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij betreuren het dat het servies niet aan uw verwachtingen voldoet.Ondanks de lage prijzen van onze artikelen doen wij geen concessies aan de kwaliteit. Wij vinden het belangrijk dat het product doet wat het belooft. Toch kan het helaas voorkomen dat een artikel niet deugdelijk is.U kunt met het artikel teruggaan naar het filiaal. Op vertoon van het aankoopbewijs en het artikel beoordeelt de bedrijfsleiding of u recht heeft op garantie. U kunt dan kiezen uit een vervangend artikel of geldteruggave.Wanneer u niet meer in het bezit bent van de kassabon is het ook mogelijk om met een kopie bankafschrift langs te gaan bij het filiaal waar de pintransactie heeft plaatsgevonden.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en verwelkomen u graag in een van onze filialen.Met vriendelijke groet,WendyAfd. Klantenservice Action Service and Distributie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform