Ik heb 5 grote, houten bloembakken besteld op VidaXL.Het hout is echter van zo een slechte kwaliteit dat, na 1 week buiten, het hout reeds begon uit te zetten en te vervormen. Na contact op te nemen met VidaXL waren ze eerst niet akkoord om ze retour te nemen aangezien het 'extreme weersomstandigheden' waren die dit probleem hebben veroorzaakt. Echter regen zie ik niet als een extreme weersomstandigheid dus ik ben niet akkoord gegaan met dit antwoord. Toen kreeg ik een antwoord via de geschillendienst dat ik de bloembakken retour mag sturen en dat ze mijn geld zullen terug storten.Echter voor de bloembakken retour kunnen moesten ze eerst volledig gedemonteerd worden en verpakt worden in dozen. Dergelijke afmetingen zijn echter al niet evident om in grote dozen in te pakken dus ik heb dan ook speciale, grote dozen moeten aankopen om dit te kunnen doen. Na 1 week stond de retour eindelijk klaar om opgehaald te worden en werd er een afspraak ingepland met DPD voor retour. Dit alles werd vlot geregeld door VidaXL.Echter, de dag van ophaling kunnen ze mij geen exact uur geven waardoor ik een ganse dag verlof heb moeten inregelen en daardoor niet heb kunnen werken.Rond 15u begin ik echter ongerust te worden en stuur ik terug een email naar VidaXL met de vraag als er toch nog zeker iemand komt? Ik krijg een antwoord terug dat de ophaling niet gelukt is en dat het niet zal in orde komen die dag.Dit is dus compleet ongehoord dat dergelijke klachten op deze manier behandeld worden.Ik lees trouwens op internet heel wat reviews van klanten die hetzelfde verhaal hebben meegemaakt.Mijn aankoopfactuur was echter rond de 850 euro dus ik vind het dan ook veel te veel geld om het daar zomaar bij te laten.Vandaar neem ik met jullie contact op in de hoop dat jullie kunnen tussen komen zodat ik eindelijk die slechte bloembakken retour kan zenden en mijn aankoopbedrag kan terug gestort krijgen.Met vriendelijke groeten,Van Maerrem Lindsay