Beste, Op 04/04/2019 bestelde ik een tuinset bij Maison du Monde. Een bank voor twee personen en een éénzit met de nodige kussens. Totaalprijs 759 euro. Voor de levering diende ik 59 euro te betalen. Een paar dagen later werd de tuinset inderdaad geleverd. Geleverd is misschien een groot woord, afgesmeten is misschien een beter woord. De transporteur was totaal niet vriendelijk en de dozen werden op straat afgezet. Dit voor goederen waar we toch bijna 820 euro voor betaald hadden. We waren dan ook enorm geschrokken dat we alles nog zelf ineen moesten steken. Dan hadden we eigenlijk beter naar Ikea geweest en daar een zelfbouwpakket gekocht want dit werd nergens gemeld. Bij het ineen steken van de bank werd reeds duidelijk dat de poten niet allemaal op de grond stonden en de bank dus precies wat uit de haak was. Dit in combinatie met de onbeleefde levering heb ik laten weten aan Maison Du Monde en daarvoor hebben we een bon gekregen van 30(!) euro. Te belachelijk voor woorden. In oktober 2019 worden deze tuinmeubelen netjes opgeborgen in de garage en afgedekt. Bij het uithalen van deze tuinmeubelen in maart, zien we dat er op verschillende plaatsen barsten zijn in de lak, verkleuringen zijn opgetreden en dan de instabiliteit nog erger is. We bellen hiervoor naar Maison du Monde. Van maart tot vorige week heb ik maar liefst 14 keer moeten bellen en de nodige tijd moeten wachten alvorens een retour kon worden geregeld. Er werd me reeds in maart beloofd dat het geld zou teruggestort worden (door operator Raf) eens de retour had plaatsgevonden. De retour was gisteren (24/06/2020). Opnieuw een heel gedoe om de chauffeur bij ons te krijgen, uiterst onvriendelijke mensen die geen woord nederlands spraken,... Nu hebben wij dus nog steeds geen remboursering mogen ontvangen. Nog geen document van de goede ontvangst. Nul komma nul communicatie weeral. Deze morgen weer proberen bellen maar na 30 minuten heb ik het opgegeven. Dit bedrijf is gewoon rampzalig en mij zien ze daar niet meer terug. Nu wil ik natuurlijk wel mijn geld terug want ik ben en de tuinmeubelen nu kwijt en mijn centen maar weer krijg ik geen gehoor bij Maison Du Monde. Kunnen jullie hierbij helpen? Vriendelijke groeten, Stephanie