Terug

Slechte kwaliteit van de geleverde zetels

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Heylen

07/03/2021

We zijn zeer ontevreden over de kwaliteit van de geleverde zetels. Op minder dan één maand na de aankoop stelden we vast dat de zetels begonnen door te zakken. Het leder blijkt niet sterk genoeg om weerstand te bieden aan deze doorzakking. Het leder neemt nu de vorm aan van een diepe kuil wat echt niet mooi is.De firma heeft ons nu aangeraden om na ieder gebruik met een plank op het kussen te slaan zodat het leder gemakkelijker terug zijn oorspronkelijke vorm kan aannemen.Dit salon is echt een miskoopDe verkoper is verder niet bereid om een fatsoenlijke oplossing te zoeken voor dit probleem en laat zelfs niets meer van zich horen!! Vandaar deze klacht. Een passende schadevergoeding of een vervanging is nu aan de orde.

Berichten (7)

Heylen

Naar: J. L.

25/02/2021

Beste,Wij zullen contact nemen met de klant en een voorstel doen om de klacht inbehandeling te laten nemen. Wij hopen dat de klant daarmee tevreden zalzijn.Met Vriendelijke groeten,: Heylen] *Info @ Heylen* T. +32 11 61 06 30 F. +32 11 63 39 38*Heylen *Op ma 22 feb. 2021 om 17:08 schreef

J. L.

Naar: Heylen

07/03/2021

Beste,Tegen wanneer zouden wij uw voorstel mogen ontvangen.Onze eis is om een salon te bekomen die NIET doorzakt.Graag uw reactieMet dankMvgJP L.

J. L.

Naar: Heylen

03/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. L.

Naar: Heylen

03/04/2021

Beste,We hebben hier enkele bijkomende foto's toegevoegd om aan te tonen dat u het niet serieus meent met de herstelling.De foto's spreken voor zich en we eisen nu op korte termijn een passende vervanging.Zoals u zelf kan vaststellen heeft de herstelling niets verbeterd: - de leuning sluit nu zelfs niet langer aan tegen de armsteunen. - het voetstuk staat één cm scheef, - het leder is uitgerokken, - de leuning ziet er alles behalve verzorgd uit... en hiervoor vraagt u 10.000 € en verplicht u ons om na gebruik de zetel op te kloppen....Mvg

J. L.

Naar: Heylen

06/04/2021

Besten,We moeten nu weten welke echte oplossing u ons gaat voorstellen: of wel een voldoende compensatie zodat we elders een degelijke salon kunnen kopen of een vervanging met een kwalitatief salon met dezelfde functionaliteiten. Ons geduld geraakt nu op en dit om begrijpelijke redenen. U zegt zelf dat klantentevredenheid voor u belangrijk is, doch we hebben dit tot op heden niet gemerkt. De herstellingen hebben geen verbetering opgeleverd.Indien gewenst kunnen we dit geschil ook oplossen via gerechtelijke weg. We kunnen de rechtbank vragen om een expertise uit te voeren op uw kosten zodat de kwaliteit van de door u geleverde zetels door een expert kan worden vastgesteld en dit om vervolgens het bedrag aan schade vast te stellen. Spreek gerust met uw hersteller en kijk nog eens naar de foto's en laat mij binnen de week weten wat u gaat doen. MvgJ.P. Lindebrings

Heylen

Naar: J. L.

16/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. L.

Naar: Heylen

16/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform