Terug

Slechte kwaliteit sofa

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Seats and Sofas

09/01/2020

In sept 2018 een nieuwe sofa gekocht voor 1741 euro in de vestiging van Lochristi. Zelf een bestelwagen moeten huren en betalen om de sofa thuis te leveren (geen optie om hem te laten leveren). Duidelijk aangegeven dat we een sofa zochten, die goed te onderhouden was, daar we twee hondjes hebben. De sofa die ons werd aangeraden en die we uiteindelijk ook gekocht hebben, is een ramp. Amper een jaar later, pluist de sofa op meerdere plaatsen, kraakt hij als je er op zit en is het verwijderen van hondenhaar NIET mogelijk. Bij contact met de vestiging, wordt ons gevraagd om ZELF de sofa terug te brengen naar de vestiging (nogmaals een bestelwagen huren en betalen) zodat er ter plaatse kan nagegaan worden OF we al dan niet recht hebben op garantie. Wat een miskoop. Service dubbel nul.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform