Terug

Slechte kwaliteit pellets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

16/12/2019

Beste,Ik was aanwezig bij de levering van de pellets, het was niet aan het regenen. Alle pellet zakken waren nat toen ik die direct in mijn opslagplaats verplaatst heb. Moet dus van tijdens of voor het transport zijn. Er was direct schade zichtbaar toen ze geleverd waren. Ik heb dit ook besproken met de (Franstalige) chauffeur. Heb dit ook laten beschrijven op de afleveringsbon. De bescherm plastick op de zakken was doorspiest. De pellets waren helemaal doordrongen van water en waren vervormd tot schaafsel in plaats van pellets.Er zitten in alle zakken brokken en opgeblazen pellets. (ik vermoed door vocht) In iedere zak zitten ook buiten proportionele grote pellets, op de zak staat thans vermeld dat deze niet groter van 4 cm.Ik heb direct contact met jullie opgenomen ivm deze problemen maar dit is nu nog steeds niet opgelost! Op volgende tijdstippen is door ons gemaild geweest naar Makro.1) 28-10-19 om 22:072) 30-10-19 om 12:383) 06-11-19 om 09:044) 08-11-19 om 10:545) 08-11-19 om 19:596) 12-11-19 om 15:067) 14-11-19 om 9:32Op 22-11-19 via facebook de foto’s doorgestuurd omdat ze deze niet ontvangen hadden zeiden ze via mail en wetransfer.We (mijn man en ik) hebben ook ontelbare keren gebeld, dit gesprek werd door callcenter telkens opgenomen.Ondertussen kunnen wij deze pellets niet gebruiken zoals het hoort. We vrezen dat als we zo’n pellets gebruiken er schade zal optreden aan onze kachel. Er is eveneens bij de eerste zak ook een stuk vast komen te zitten in onze kachel. Gelukkig dat onze schroef niet gebroken is.Van de beste zakken controleren we nu iedere zak manueel op brokken en verpulverde pellets. Wat een heel werk is! We zagen er tegenop om goede pellets te kopen zonder er zeker van te zijn dat we ons geld terugkrijgen van deze slechte pellets. Dus van onze 2 palletten pellets willen we 1 volledig pallet terug inleveren met alle slechtste zakken op en ons geld hiervoor terugkrijgen. Ik versta niet goed dat al deze mails en telefoongesprekken nodig zijn. Is het nu zo moeilijk om gewoon de zakken terug in te leveren en ons geld terug te krijgen? Ze liegen, praten ons naar de mond en komen hun beloftes niet na (bv terugbellen e.d.). Ik vermoed dat ze de schuld geven aan de leverancier, maar dit is ons probleem niet, wij willen zo snel mogelijk verholpen zijn.

Berichten (1)

MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

Naar: E. M.

03/01/2020

Beste,Mijn excuses voor het late antwoord, tijdens de feesten was de leverancier niet bereikbaar om dit samen verder te bekijken.Nu heb ik een antwoord ontvangen van hen. Ze gaan ermee akkoord om 1 pallet terug te betalen.Ze zullen deze pallet echter niet terug op komen halen, dat lukt voor hen niet. Ik hoop dut u zich hierin kan vinden als oplossing?Graag ontvang ik van u dan ook nog uw rekeningnummer om de terugbetaling in orde te brengen.Met vriendelijke groeten - Bien à vous - Best Regards,LaurienMakro Customer serviceTel 32 (0)3 425 52 47 Mail:callcenter.spoc@makro.beLeuksteuntje.be helpt je vereniging vooruit!Makro Cash Carry Belgium NV/SA - Nijverheidsstraat 70 - 2160 Wommelgem - BTW/TVA BE 0406.952.018 - RPR/RPM AntwerpenThis e-mail message and any attachment are intended exclusively for the named addressee.They may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights or other rights.Unless you are the named addressee (or authorised to receive for the addressee) you may not use, disclose, distribute, print or copy this e-mail or any part or any attachment. If this e-mail was sent to you by mistake, could you please immediately notify the sender and delete this e-mail. Thank you for your cooperation.______________


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform