Besten,Bedankt voor uw mailtje.Echter kunnen wij voor dit dossier geen enkele recente aanwijzing vanprobleem terugvinden.Op 31/03/2021 zijn we langsgeweest en werden er vervangingenuitgevoerd.(onze ref. 8901872397).Sindsdien werd Viessmann niet gecontacteerd voor dit dossier.De klant heeft een contract met Cozie/Engie, vermoeden we. Wij kunnen hierniet in tussenkomen. En zeker niet in de prijs die zij bij hen betaaldhebben.Dat Viessmann van slechte kwaliteit zou zijn en enkel voor groteinstallaties geschikt is, is puur op gevoel en hier kunnen we niet verderop ingaan.In de klacht vinden wij ook geen enkele concrete vraag of probleem waarViessmann verantwoordelijk voor is.Indien hier nog vragen of bijkomende elementen zijn, kan u mij gerustcontacteren.Steeds ter beschikkingSincères salutationsMet vriendelijke groeten* Elodie Masset *Management AssistantHR officer*Viessmann Belgium bv-srl*email: msse@viessmann.comphone: +32 2 7120-672mobile: +32 472 617300fax: +32 2 7129-972website: www.viessmann.beaddress: Hermesstraat 14, 1930 ZaventemNot working on Wednesdays.Be safe and take care!---------- Forwarded message --------- -- Website: www.viessmann-climatesolutions.com Social Media: www.viessmann-climatesolutions.com/social-media *Viessmann Belgium*Maatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.be