Op 25/04 bestelde ik een Stella Morena Tracking Easy MDB. Op 13/5 haalde ik mijn fiets op. Op 15/5 merkte ik op dat er een barst in de frame zat. Daarna probeerde ik jullie telefonisch te bereiken maar ik bleef steeds in wacht staan. Op 16/5 stuurde ik een mail naar info@stellabikes.be. Omdat ik geen respons kreeg bracht ik op 18/5 de fiets terug naar de winkel. Er werd een nieuw fiets besteld en ik heb zelf om een vervangfiets gevraagd, dit werd niet aangeboden. Ik heb een vervangfiets ontvangen. Dit was een nieuwe fiets maar beschadigd door onvoorzichtig vervoer. Ik kreeg geen lader mee voor deze fiets. Daarom ben ik terug naar de winkel gereden, dan de verkeerde lader meegekregen. Op 25/05 ben ik nog eens naar de winkel gereden achter de nieuwe en juiste lader. Op 19/5 ontving ik een antwoord op mijn mail van 16/5: graag direct terug naar onze winkel en als het kan niet meer op fietsen, mijn collega lost dit met u op. Op 17/6 mocht ik mijn nieuwe fiets ophalen. Bij het teruggeven van de vervangfiets ontving ik geen bewijs dat deze fiets in orde was, ik heb hier wel naar gevraagd.In het naar huis rijden met mijn nieuwe fiets merkte ik op dat er een slag in het voorwiel zit waardoor de fiets afremt. Op dinsdag 21/06 ging ik met de fiets terug naar de winkel. Daar kreeg ik te horen dat de technieker enkel aanwezig is op maandag, woensdag en vrijdag en dat ik een afspraak moet maken via de website. Dat heb ik dan ook gedaan en ik ontving meteen een bevestigingsmail met volgende boodschap: Onze collega’s van de serviceafdeling proberen direct een afspraak in te plannen. Op 24/06 ontving ik een mail om mijn gratis e-bike servicebeurt in te plannen. Omdat ik nog geen bericht had ontvangen op mijn aanvraag van 21/06 dacht ik dat ik via deze link de concrete afspraak kon maken. Toen ik op 'afspraak maken' klikte kwam ik steeds op een foutmelding terecht. Ik probeerde jullie daarna telefonisch te contacteren via het 0800-nummer maar net als vorige keer kreeg ik geen medewerker aan de lijn en bleef ik in wacht staan. Daarom ging ik op dinsdag 5/7 terug naar de winkel in Kuurne waar ik opnieuw dezelfde boodschap kreeg: de technieker is enkel aanwezig is op maandag, woensdag en vrijdag en dat ik een afspraak moet maken via de website. Omdat dit via de mail van 24/06 nog steeds niet lukte liet ik mijn gegevens na met de vraag of de technieker mij telefonisch kon contacteren. Op 6/7 ontving ik van de technieker een mail met volgende boodschap: uw aanvraag is goed ontvangen en u zal binnenkort gecontacteerd worden door onze telefoondienst. Op 16/07 had ik nog steeds niemand gehoord en ging daarom opnieuw langs bij de winkel. Uw collega stuurde rechtstreeks een mail naar een collega van het contactcentrum. Ik ben nog steeds niet gecontacteerd door jullie telefonische dienst. Op 21/07 probeerde ik de link in de mail van 24/06 opnieuw en kon ik (via een computer) wel een afspraak maken. Via mijn iPhone lukte dit nog steeds niet. Ik verstuurde een mail naar info@stellabikes.be met een klacht over mijn bovenstaande ervaringen. Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik kon die dag wel afspraak kunnen maken voor herstelling.Op 30/07 had ik mijn afspraak voor herstelling: toen ik aankwam kreeg ik de mededeling dat er een dubbele boeking was. Dan maar 1.5u rondgewandeld in andere winkels. Na 1.5u teruggekeerd. Het achterwiel was hersteld (ik had niet gemerkt dat daarmee iets verkeerd was) het voorwiel zou meer tijd innemen. Daarop liet ik de fiets in de winkel achter omdat ik daarna een week op reis was. Afgaand op de omschrijving van de technieker leek mij dit voldoende tijd om het voorwiel te herstellen.Na mijn verlof had ik nog steeds geen bericht ontvangen. Daarom ging ik op 6/8 terug naar de winkel om zelf te informeren naar de stand van zaken. De fiets was nog niet gemaakt omdat de technieker in verlof was.Bij gebrek aan nieuws ging ik op 19/08 opnieuw naar de winkel voor een stand van zaken. De verkoper liet mij weten dat de fiets gemaakt was. Ik maakte voor de zekerheid een ritje met de fiets en merkte dat de fiets nog niet vermaakt was. Ik heb de fiets dan weer achtergelaten in de winkel. Op 22/08 ontving ik een mail in ongewenste mail: uw serviceafspraak voor 5/09 is ingepland. Op 4/9 ontving ik een sms met een herinnering aan mijn serviceafspraak van 5/9. Ondertussen ontving ik geen andere communicatie. Op 16/09 ontving ik een factuur voor nieuw wiel en nieuwe rem (0 euro) maar geen bericht dat ik de fiets mocht ophalen. Op 20/09 om 11u30 miste ik een telefoontje van Stella en ontving ik een mail met de bevestiging van mijn ophaalafspraak voor mijn nieuwe fiets. Ik had geen idee dat ik een nieuwe fiets zou krijgen. Die dag ontving ik een mail van telefoniste met een afspraak om een nieuwe mag fiets op te halen op 29/09. Op 26/09 ontving ik een mail dat ik mijn nieuwe fiets mag ophalen op 29/09. Op 29/9 om 7u30 ontving ik sms ter herinnering voor het ophalen van de fiets om 16u10. Om 15u30 ontving ik een mail met de boodschap dat de afspraak niet kan doorgaan en verplaatst werd naar 8/11: Door onvoorziene omstandigheden moeten wij je helaas kenbaar maken dat wij de levering hebben verplaatst. Dit vinden wij net als jou erg jammer en hadden dit natuurlijk graag anders gezien. De aflevering hebben wij verplaatst naar: 8/11 om 11u30 in winkel x.Daarna ook nog een vragenlijst ontvangen met 2 vragen…Bij het ophalen van de fiets krijg je geen informatie over het eerste gebruik zoals omschreven in de handleiding, veiligheidsvoorschriften en garantievoorwaarden. Bijvoorbeeld het inremmen en het bewaren van je garantiecertificaat. Op het blad in kwestie staat niet verduidelijkt wat dit document is en dat je dit moet bewaren.Sins mijn bestelling op 25/4 heb ik nog geen gebruik kunnen maken van mijn aankoop. Ondertussen lopen mijn andere vervoerskosten en mijn fietsverzekering wel door.Net als bij mijn vorig mail vraag ik naar een spoedige respons.