Terug

slechte kwaliteit beeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

K. R.

Naar: Telenet

03/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor < < telefoon/internetlijn/televisieabonnement [door U gekend]. Sinds een paar weken zijn er er de ongewenste beeld storingen (door u gekend)terug ! waardoor ik niet meer kan genieten van mijn tv Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van [€?] te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. R.

06/02/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-34071190 Beste, Hierbij kunnen wij u inlichten dat de vraag van mevrouw Van de Poel beantwoord werd. Met vriendelijke groeten, Kristof Mediation Customer Relations Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform