Terug

Slechte klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Luminus

05/01/2024

BesteIedereen krijgt op het einde van het jaar een eindafrekening en soms is deze niet wat je verwacht. Om je te informeren bel je dan met de klantendienst van Luminus om meer info te krijgen over de huidige energieprijzen en pakketten. De telefoniste die ten eerste zeer plat en verveeld tegen me praatte, gaf niet veel hulp. Ze zei dat ik beter een ander pakket zou nemen. Goed, maar toch zou ik graag weten waarom. Wat zijn de prijzen bij dat pakket, wat is het verbruik per uur, enzovoort. Als antwoord kreeg ik op een verveelde toon te horen ‘ja mevrouw ik doe al jaren mijn job, ik weet toch gewoon dat dat beter is.’ Oké dat is heel fijn dat jij je job al jaren doet maar ik niet? Dus zou ik het fijn vinden dat de klantendienst van Luminus in het vervolg zijn eigen klanten ook wat informeert wanneer ze om info vragen. Ook zou het de minste moeite zijn om op een fatsoenlijke en professionele toon tegen klanten te praten. Dank u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform