Terug

Slechte klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: IKEA BELGIUM

09/08/2023

Geachte,Ik heb reeds meerdere mails gestuurd naar customer afdeling en het enige antwoord dat ik krijg is : wat erg voor uMaar die dienst doet geen enkele moeite om mijn klacht ernstig te nemen en op te lossen

Berichten (4)

IKEA BELGIUM

Naar: W. D.

11/08/2023

Geachte heer De Voecht,We betreuren dat u recent een onaangename ervaring hebt gehad.Onze klantendienst zal u contacteren om u ondersteuning te bieden bij de bestelling van het gevraagde product. We hopen zo het vertrouwen te herstellen en u zo opnieuw te mogen verwelkomen voor één van uw projecten in één van onze winkels/webshop.Met vriendelijke groetenUw IKEA team

IKEA BELGIUM

Naar: W. D.

11/08/2023

Geachte heer De Voecht,We betreuren dat u recent een onaangename ervaring hebt gehad.Onze klantendienst zal u contacteren om u ondersteuning te bieden bij de bestelling van het gevraagde product. We hopen zo het vertrouwen te herstellen en u zo opnieuw te mogen verwelkomen voor één van uw projecten in één van onze winkels/webshop.Met vriendelijke groetenUw IKEA team

W. D.

Naar: IKEA BELGIUM

11/08/2023

Mevrouw, Mijnheer,In reactie op uw antwoord op Test-aankoop (zie hierbij) hoop ik inderdaad dat u mijn voorstel tot levering zult aanvaarden.Waarvoor dank.

W. D.

Naar: IKEA BELGIUM

11/08/2023

Mevrouw, Mijnheer,In reactie op uw antwoord op Test-aankoop (zie hierbij) hoop ik inderdaad dat u mijn voorstel tot levering zult aanvaarden.Waarvoor dank.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform