hey!/Orange Belgium nv, Bourgetlaan 3, 1140 Brussel
Onbereikbare telecomoperator “HEY!”
We doen volgende vaststellingen:
1. De beperkte contactmogelijkheden zijn ontoereikend
De chatfunctie , die doormiddel van het aanklikken van een groenkleurig cirkelsymbool op hun website zou kunnen gebruikt worden tussen 8u en 22u werkt niet. (Geprobeerd op verschillende tijdstippen, zonder resultaat)
De telfonische bereikbaarheid vermeld op hun website is niet in gebruik (08005519)!
2. De producten/dienste zijn onduidelijk aangegeven en misleidend!
Er zijn zomer promo’s
Er zijn abonnementen die verdubbelen in data
Er zijn Basisabonnementen.
Een duidelijk overzicht en duidelijke voorwaarden ontbreken en een volledig overzicht op 1 pagina kan daar meer duidelijkheid in brengen.
3. hey! Laat uitschijnen een afzonderlijke speler te zijn, maar de voorwaarden (kleine lettertjes) verwijst naar n.v. Orange. Voor de klant is dat niet transparant gebracht. In de voorwarden staat ook vermeld dat het opzeggen schriftelijk moet gebeuren, terwijl op hun website daarvoor geen mogelijkheden voor voorzien zijn. Het is dan ook onduidelijk of het overstappen naar een andere provider eenvoudig is zoals men beweerd.
Op Truspilot zien we veel klachten en is 71% zeer ontevreden en 7% ontevreden. Dat is een hoge score.
Klachten gaan over onbereikbaarheid en slechte klantenservice en beloftes die niet worden nagekomen.
Diensten die op die manier worden aangeboden zijn voor de consumenten onaanvaardbaar!
Didier De Buck