Terug

Slechte klanten service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: KTI-WTI

28/11/2019

Ik ben bij deze firma terecht gekomen door een groepsaankoop van zonnepanelen.In Juni zijn ze langs gekomen om ons eleketriciteitsnetwerk te controleren en het dak na te kijken. Diezelfde week heb ik alle offertes ontvangen en goedgekeurd terug gestuurd voor bestelling. 1 van de voorwaarden was dat de installatie kon gebeuren begin oktober omdat ik ook nog werken op zolder heb die voor hun werden uitgesteld om makkelijker te werken.Echter in augustus had ik nog steeds geen bevestiging gekregen van afspraak. Ik heb hiervoor contact opgenomen met hun. Hieruit bleek dat mijn documenten nog steeds niet waren doorgegeven. De persoon die mijn dossier behandelde was op verlof vertrokken zonder af te werken. Ik moest wachten tot deze terug was.Eind augustus begin september heb ik opnieuw gebeld omdat ik nog steeds geen afspraak had. Nog steeds konden ze mij niet meteen terugvinden. Ze gingen mij terug contacteren. 2 weken later heb ik zelf moeten bellen om te horen dat er nog niets besteld was en dus ook geen afspraak kon geregeld worden. Maar ze gingen opnieuw terugbellen, diezelfde week. 1 week later heb ik zelf opnieuw moeten terugbellen om terug te horen dat ze mij gingen contacteren omdat er nog niets was uitgevoerd. 1 week later heb ik zelf moeten terugbellen en heb ik voorgesteld om alles te annuleren en mijn voorschot terug te betalen. Diezelfde week kreeg ik telefoon voor installatie van de panelen uit te voeren op 11/10/2019.Op 10/10/2019 krijg ik telefoon om te laten weten dat ze voor 380 euro aan stukken zijn vergeten aanrekenen in het voorstel. Ze wouden een tegmoetkoming doen naar 300. Ik ben hiermee niet akkoord gegaan en heb toegegeven op 250 euro. De installatie zou 1 dag duren.11/10 installatie dag. Einde van de dag waren enkel de ijzers geplaatst maar geen panelen. Mededeling was, wij krijgen zulke installaties nooit af op 1 dag. Rare planning niet....De week daarop zijn ze langs geweest op een woensdag om de installatie af te werken. De login gegevens voor mijn installatie zouden dan arriveren 1-2 weken na datum. Echter vandaag 27/11/2019 heb ik nog steeds geen login gegevens voor mijn panelen. We zijn ondertussen ook 3 tot 4 telefoons verder en nog steeds krijg ik niet binnen.Schade heb ik niet opgelopen maar dit kan ik niet zomaar laten voorbijgaan. Slechte service heeft gevolgen!

Berichten (2)

Y. D.

Naar: KTI-WTI

03/12/2019

The story continuesVrijdag telefoon gekregen van de baas binnen KTI-WTI om het voorval aan te halen en zich te verondschuldigen voor de vertraging.Ten laatste maandag zou ik de gewenste data ontvangen... We zijn dinsdag 13u en geen data ontvangen...

Y. D.

Naar: KTI-WTI

04/12/2019

Woensdag... nog steeds geen gegevens. De advocaten knop begint meer en meer aantrekkelijk te worden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform