Terug

Slechte ketel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: VAILLANT

04/12/2020

Onze brander van Vaillant is minder dan één jaar geleden geplaatst. Valt nu voor de 3de keer in panne. Dus nu geen CV noch warm water.Na mijn telefonische oproepen naar Vaillant werd ik constant genegeerd. ( registratiesysteem stuk, manuele inplanning niet bereikbaar, moeilijke ketel,...) ik heb allerlei excuses gehoord en vooral ongelooflijk onbeschofte mensen aan de lijn gehad, tot iemand die me zelfs zei, dat als ik het te koud had, ik maar op hotel moest gaan.Na blijven aandringen en incasseren wil men pas na 4 dagen iemand sturen en ik mocht dan nog heel blij zijn,...Dat ik ondertussen bijna een week zonder warm water of verwarming zat, was geen argument. En dat voor een spiksplinternieuwe ketel die veel geld heeft gekost. Ik heb in ieder geval het dossier overgedragen aan mijn rechtsbijstandsverzekeraar en we stellen een claim samen. Ik zal dan op aanraden van Vaillant mijn hotelkosten bezorgen.

Berichten (5)

VAILLANT

Naar: M. V.

07/12/2020

O.Ref/CM-V05288582Beste heer Van Den Bulck,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Wij gaan de gesprekken alvast laten naluisteren en indien nodig zal de agent hierover aangesproken worden.Is er momenteel nog een probleem met de ketel' Wij stellen vast dat de technieker is langs gekomen op 05/12.Helaas moeten wij U melden dat wij geen tussenkomst kunnen bieden in facturen gemaakt met derden.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Van Den Bulck, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

M. V.

Naar: VAILLANT

07/12/2020

Onze (spiksplinternieuwe) ketel is nog steeds niet hersteld. We zitten sinds donderdag zonder CV of warm water.Tenzij U vandaag voor een oplossing zorgt, starten we via onze rechtsbijstandsverzekeraar een procedure.

VAILLANT

Naar: M. V.

07/12/2020

Beste heer Van Den Bulcke,De techieker komt vandaag langs, hij zal een sms versturen wanneer hij vertrekt op zijn vorige afspraak.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

M. V.

Naar: VAILLANT

08/12/2020

Onze ketel is opnieuw uitgevallen vandaag. Weer geen CV of warm water. Dit is echt schandalig.Wij kunnen niet anders dan een procedure te starten voor de rechtbank. Goede raad aan iedereen --> blijf ver weg van Vaillant

VAILLANT

Naar: M. V.

09/12/2020

O.Ref/CM-V05288582Beste heer Van Den Bulck,Zoals zojuist telefonisch besproken, de technieker komt vandaag langs. Een sms zal U verstuurd worden alvorens hij vertrekt op zijn vorige afspraak.Onze excuses voor het ongemak die U heeft ondervonden.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform