Onze brander van Vaillant is minder dan één jaar geleden geplaatst. Valt nu voor de 3de keer in panne. Dus nu geen CV noch warm water.Na mijn telefonische oproepen naar Vaillant werd ik constant genegeerd. ( registratiesysteem stuk, manuele inplanning niet bereikbaar, moeilijke ketel,...) ik heb allerlei excuses gehoord en vooral ongelooflijk onbeschofte mensen aan de lijn gehad, tot iemand die me zelfs zei, dat als ik het te koud had, ik maar op hotel moest gaan.Na blijven aandringen en incasseren wil men pas na 4 dagen iemand sturen en ik mocht dan nog heel blij zijn,...Dat ik ondertussen bijna een week zonder warm water of verwarming zat, was geen argument. En dat voor een spiksplinternieuwe ketel die veel geld heeft gekost. Ik heb in ieder geval het dossier overgedragen aan mijn rechtsbijstandsverzekeraar en we stellen een claim samen. Ik zal dan op aanraden van Vaillant mijn hotelkosten bezorgen.