Terug

Slechte internet verbinding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Telenet

02/10/2019

Beste, ons internet valt al een hele tijd uit en komt binnen op veel te lage snelheid, jullie abonnoment zegt dat er op topmomenten 90% kan binnenkomen van de beloofde 200MBs, wij kowamen niet eens aan 100 MBs, nadat ik contact opnam met jullie veranderden jullie het kanaalnummer waarop de modem werkt maar daardoor is de snelheid zelfs gezakt naar 50MBs. Ook valt het internet al gedurende lange periode uit en daar is ook niets aan gedaan. aangezien we het internet nodig hebben om onze job te doen maken wij hierdoor toch verlies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform