Terug

Slechte installatie vaatwasser

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: MediaMarkt

17/09/2023

Beste, ik bestelde een vaatwas bij Mediamarkt. De 1e plaatsers die langskwamen waren na 5 minuten al weg. Ik moest zelf een (ander) gat maken voor de wateraansluiting. Dat was vooraf niet gecommuniceerd. De 2e plaatsers plaatsten de vaatwasser bovenaan tot tegen het werkblad hierdoor kon het frontpaneel niet volledig open. Ik moest ze zelf helpen om verhogers af te zagen. Zij stelden voor om terug te komen, de vaatwasser te verlagen en vroegen mij om een paneel aan te kopen om de lege ruimte (bij het verlagen) op te vullen tussen werkblad en vaatwasser. De 3e ploeg wou dat paneeltje niet plaatsen. De 'helpdesk' stuurde hen aan door de videolink met hun smartphone. Ze plaatsten het toestel zo laag dat het lichtje op de grond niet meer zichtbaar is. Ik drong verschillende keren aan om ervoor te zorgen dat het toestel niet zou kippen (wat door het plaatsen van het paneel tussen toestel en werkblad verhindert zou worden). Zij 'zekerden' het toestel met vijzen aan de zijkant die er na 14 dagen al uitvallen. Wat een geklungel.

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: K. C.

17/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230917-011919.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34958---]

MediaMarkt

Naar: K. C.

20/09/2023

Beste Meneer Codron,We willen u allereerst bedanken voor het delen van uw zorgen met betrekking tot uw klacht over de installatie. We nemen uw feedback zeer serieus en hebben onmiddellijk actie ondernomen om dit probleem op te lossen.We zijn verheugd u te kunnen laten weten dat uw klacht met betrekking de slechte installatie is geregistreerd en momenteel in behandeling is. Ons team is toegewijd aan het onderzoeken en oplossen van deze kwestie om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met onze service.Om ervoor te zorgen dat u snel weer normaal gebruik kunt maken van onze diensten, hebben we een nieuwe installatie aangevraagd. Onze technici zullen hun best doen om dit zo spoedig mogelijk voor u te regelen. We zullen contact met u opnemen om de details van de installatie met u af te stemmen, zodat dit voor u het meest handig is.We waarderen uw geduld en begrip terwijl we hard werken om dit probleem op te lossen.Als u in de tussentijd verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011402:58988---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011402:58988---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform