Beste Meneer Codron,We willen u allereerst bedanken voor het delen van uw zorgen met betrekking tot uw klacht over de installatie. We nemen uw feedback zeer serieus en hebben onmiddellijk actie ondernomen om dit probleem op te lossen.We zijn verheugd u te kunnen laten weten dat uw klacht met betrekking de slechte installatie is geregistreerd en momenteel in behandeling is. Ons team is toegewijd aan het onderzoeken en oplossen van deze kwestie om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met onze service.Om ervoor te zorgen dat u snel weer normaal gebruik kunt maken van onze diensten, hebben we een nieuwe installatie aangevraagd. Onze technici zullen hun best doen om dit zo spoedig mogelijk voor u te regelen. We zullen contact met u opnemen om de details van de installatie met u af te stemmen, zodat dit voor u het meest handig is.We waarderen uw geduld en begrip terwijl we hard werken om dit probleem op te lossen.Als u in de tussentijd verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011402:58988---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011402:58988---]