Beste, we hebben op 27/07/2017 een nieuw salon besteld bij u (salon shadow otm-2,5 rec kodiak 01.(geleverd op 03/11/2017leveringsbon nr 3230) We merkten na een paar dagen dat het hoekkussen dieper inzakte als al de andere.We hebben dan telefonisch contact opgenomen en er is iemand, na een paar weken , langs geweest.Dan hebben we een paar weken later een nieuw hoekkussen gekregen( 26/01/2018 leveringsbon 134) We hebben toen al gezegd dat het niet opgelost ging zijn daar het probleem in het geraamte van de zetel zit.Dus ff afgewacht en dan terug contact opgenomen en toen zei men ons dat ze een afspraak gingen maken om met de fabrikant langs .Wij enige tijd gewacht op reactie maar die kwam er niet. Dus weer telefonisch contact opgenomen en weer dat zelfde te horen gekregen en het was vergeten werk.Dus weer afwachten en geen reactie verkregen, nogmaals in de zaak gepasserd en weer met de zelfde smoes weg gestuurd.Dan ondertss ook via email begonnen maar daar hebben we zelfs NOOIT GEEN REACTIE OP GEKREGEN .Er zijn vanaf juni 2018 tot op heden verschillende mails en bezoeken in de winkel geweest maar nooit geen nuttige informatie verkregen. bij ons bezoek aan winkel was er de juiste persoon niet of was in bespreking en zou dan ons terug contacteren maar dat is nooit gebeurd.Dus willen we nu langs deze weg een oplossing proberen te bekomen. Graag als nog een herstelling en indien dit niet mogelijk is een schade vergoeding, we hebben voor een goede zetel betaald en niet gekregen.