Terug

Slechte herstelling en na onderhoud weer buiten werking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Bulex

24/01/2023

Beste, ik kreeg een foutmelding op de Bulex THERMOMASTER -A (combi)[25/30]. Een hersteldienst van Bulex kwam langs, ik moest het toestel gewoon resetten. De man was weg, het toestel viel na een uur opnieuw uit. Ik heb meerdere malen de Bulex gereset, zonder resultaat. Ik zocht een andere chaufagist in de buurt, die ook vermeld werd door Bulex op hun site. De man kwam langs en herstelde het toestel. De bulex heeft 6 dagen gewerkt. Gisteren kwam een Bulex-technieker opnieuw langs, ditmaal voor het onderhoud, sindsdien is de bulex weer uitgevallen en krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik contacteerde de man opnieuw die de herstelling wel goed deed maar hij raadde me aan Bulex hierover aan te spreken, wat ik deed. Blijft de vraag of ik voor deze tussenkomst weer moet betalen. Maar vooral hoe lang zal de herstelling nu standhouden??Ik ben heel erg ontgoocheld in het vakmanschap van de bulex-techniekers.

Berichten (1)

Bulex

Naar: M. D.

24/01/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform