Beste, ik kocht op 05.12.2019 een Nokia 2720 Flip. Toen ik thuis kwam heb ik hem direct opgeladen en s'anderendaags mijn sim kaart geplaatst en opgestart. Tot daar geen probleem. Maar... na een dag was de batterij reeds leeg! Ik heb no eens geprobeerd maar het probleem deed zich telkens weer voor. Dus ben ik met het toestel terug gegaan en bij de dienst herstellingen het probleem uit gelegd. Daar heeft met de telefoon terug genomen met de belofte dat men het nodige ging doen en mij een seintje ging geven als ik mijn gsm mocht terug komen halen. Na enkele weken kreeg ik idd. een sms dat ik om mijn toestel mocht komen. Mij heeft mij daar dan gezegd dat er een nieuwe batterij in was gestoken en dat alles nu in orde was. Thuis gekomen heb ik weer opgeladen,opstarten enz...En weer hetzelfde : na een dag was de batterij terug leeg! Terug naar mediamarkt met weer dezelfde klacht nl. dat mijn batterij na een dag leeg was. Men heeft het toestel weer aangenomen met de belofte dat ze er nog eens naar gingen kijken en mij wel weer een seintje gingen geven. Na enkele weken mocht terug om mijn telefoon gaan. Daar zij met mij dat het nu in o.k. was want ik kreeg nu een nieuw toestel. Terug thuis weer hetzelfde gedaan opladen enz... Weer hetzelfde probleem, na een dag batterij leeg! Ik terug naar Zwijnaarde met dezelfde klacht. Daar gingen ze het nog eens onderzoeken en mij iets laten weten. Na enkele weken mocht weer om mijn toestel. Daar gaven ze mij de uitleg dat er niks mankeerde aan het toestel want ze hadden het enkele dagen op stand getest en na vier a vijf dage was de batterij nog bijna niks gedaald. Terug hetzelfde gedaan en weer na een dag lege batterij! Mijn excuses, maar mijn geduld is nu wel op! Ik heb de indruk dat men mij steeds met een kluitje in het riet stuurt en het spelletje blijft herhalen tot ik het beu ben en niet meer terug kom. Ik wil gewoon nu mij geld terug zodat ik mij een andere telefoon kan kopen. Door deze geschiedenis het ik wel mijn vertrouwen in zowel Mediamart als Nokia verloren! Sorry!!!