Terug

Slechte ervaringen hotel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Sunweb

09/11/2023

Beste,Boekingsnummer: 5224818Van 7/10 tot en met 14/10 zijn wij op reis gegaan naar Gran Canaria. Wij hadden al van dag 1 een probleem op ons hotel (airco's werkten niet) werd gemeld aan de receptie en ons contactpersoon bij Sunweb. Hierna is alles slecht beginnen gaan. Een hele lijst..Ik heb hiervoor ons contactpersoon gecontacteerd = geen reactie.Sunweb gebeld + gemaild = geen reactie. Op 16/10 heb ik mijn klacht gestuurd naar Sunweb en nog steeds geen antwoord.Graag had ik een antwoord gehad op mijn mailtje.Mvg,G. H.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform