Terug

Slechte ervaring hotel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. L.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

30/08/2019

Onze vakantie ervaring was de slechtste ooit. Wij hebben meteen klacht ingediend bij ons lokaal reisbureau van Tui (reizen Anny) in Elewijt maar kregen geen reactie. Ook na onze reis zijn we bij het bureau langsgeweest en hebben we het gevoel dat we amper gehoord worden. Wat moeten we doen. We boekten een zeer duur 5sterrenhotel en vonden het amper 3sterren waard.Gran Paladium, Ibiza, all inclusive1. Geen deftige animatie voor onze kinderen (15j). Alle animatie was voor +18j, zelfs spa mocht niet ?! Dat was uiteindelijk wel dé HOOFDREDEN van keuze hotel !!!!2. 2 dagen echt ziek (braken, op kamer blijven,...) van 2 verschillende keren te eten. Nadien geen gehakt en kip meer durven eten3. Geen hulp koffers bij aankomst4. Geen handdoeken voor zwembad beschikbaar5. Tafels vuil6. Toog vuil7. Glazen vuil8. Gang vuil9. Grond vuil10. OVERAL en altijd rommel11. Staking poetsvrouwen 2 dagen12. Eten roomservice van gasten blijft uren staan in de gang... gevolg kakkerlakken13. Reserveren tafels resto's: om 8u in de wachtrij staan voor de balie en om 8.30u is alles volzet14. Alles kapot en/of versleten: prachtig voorbeeld: alles lekt bij regen ?!15. Veel te hoge prijzen bijbetalen voor beter eten en drinken16. Smerige strandstoelen afgebakend met verkeerslintje ?!17. Nog steeds belachelijk systeem van reserveren zetels zwembad met handdoek18. Kinderen en Anja werd nooit au serieux genomen door baliemedewerkers, zwembadmedewerkers, deskservice,...We hebben van alles allerlei foto's en video's, brief,...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform