Terug

Slechte en trage levering , moeilijk te contacteren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: EMMA Matelas

29/01/2024

Beste,Ik bestelde bij Emma een Royal Boxspring met volgende bestelnummer : 0009-94U7KU op 09/01/2024BokspringMatrasmatrascoverTopper2 kussensDekbodovertrekIk kreeg volgende zaken binnen de periode thuis toegstuurd : * 2 kussens* topper* matras* dekbedovertrek De bokspring zelf en de cover voor de matras werden niet geleverd.Via de chatbox krijg ik nu de melding dat deze pas eind April zal toekomen i.p.v. eind Januari.Had ik al deze klachten en reviews gezlen had ik gewoon in een winkel een nieuw bed besteld.Ik dien een operatie te ondergaan op 07/02/2024 en dien nu op zoek te gaan naar een boxspring zonder matras om deze week nog te plaatsen.Ik had graag een terugbetaling verkregen van Emma Matras voor de overige zaken die niet meer moeten geleverd worden : 1. Product : Emma Revor BSB 180x200 - Dark Gray - Tufted HeadboardHoeveelheid: 12.Product : Emma Revor BSB Feet - BlackHoeveelheid: 1 3.Product : Emma Revor BSB 180x200 Frame - Dark GrayHoeveelheid: 14.Product : Emma Revor BSB 180x200 Frame - Dark GrayHoeveelheid: 15.Product : Emma BSB Novaqui 180x200 - DG Mattress Cover 25cmHoeveelheid: 1Hopelijk kan dit binnen een maand opgelost geraken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform