Beste Testaankoop,Bedankt voor uw email, helaas compenseren wij de klant niet ik zal u onderstaand uitleggen waarom.De klanten hebben van onze organisatie de reisbescheiden ontvangen , deze is de klant vergeten uit te printen, of het is de klant niet duidelijk geweest?Wij geven duidelijk aan de reisbescheiden uit te printen (zie bijlage pagina 1 ). We zijn een online reisorganisatie en men is zelf verantwoordelijk voor het uitprinten van de reisbescheiden.'‹Op de reisbescheiden staan ook duidelijk de nummers vermeld welke de klant kan bellen bij een calimiteit of nood. (Pagina 7 van de bijlage)Betreft het autohuurvoucher, is wegens waarschijnlijk een bug in ons systeem niet verstuurd, maar de reisleiding ter plaatse heet dit voor de klant opgelosten de klant heeft de auto kunnen ophalen bij het juiste autoverhuur adres. Dan wel met enige vertraging.Dat de klant vertraging heeft opgelopen is heel vervelend maar niet relevant om een vakantiedag te compenseren klanten zijn op schema geland om 19:30 uur in de avond. De klant legde uit dat ze nog graag boodschappen hadden willen doen, maar als je om deze tijd aankomt daar vlucht kan ook vertraging hebben is boodschappen doen geen garantie op dit tijdstip van aankomst.De heen en terug reis zijn inderdaad reisdagen, dat er brand was op Catania Airport is een calamiteit maar valt onder overmacht, wij hebben de terugreis voor de klanten aangepast naar een andere luchthaven, onderstaand een vermelding over vluchtwijzigingen die in onze voorwaarden staat vermeld:'‹VluchttijdenHoud er ook rekening mee dat vluchtgegevens altijd onder voorbehoud van wijzigingen zijn. Het kan voorkomen dat er kort voor jouw vertrek of zelfs tijdens jouw vakantie nog wijzigingen zijn in het vluchtschema. Ook hier kan Sunweb niet aansprakelijk voor worden gesteld.'‹Wij hebben alle klanten geimnformeerd dit is ook onze taak, wij doen dit op volgorde van vetrek, klanten Posse waren niet de enige klanten maar zij hebben zelf het initiatief genomen te gaan communiceren. Ik betreur dat het niet naar wens van de klant is verlopen, maar helaas is er geen compensatie voor deze klacht. Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne zonnige dag.Met vriendelijke groet/ Kind regards, Monique KaihatuCustomer Support+31(0)102802102 Visiting address Bahialaan 2, Rotterdam, The NetherlandsPostal address PO Box 1439, 3000 BK Rotterdam, The Netherlands The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer. Please consider your environmental responsibility. Before printing this e-mail message ask yourself whether you really need a hard copy.'‹356510:2707188 356510:2707188