Beste, reeds sinds eind augustus/begin september ondervind ik dagdagelijks problemen met zowel ontvangen van binnenkomende oproepen op mijn gsm als bij uitgaande oproepen, zowel op mijn thuisadres als op mijn werk en zelfs buiten. Tevens loopt de streaming via internet vooral als we met meerdere gezinsleden elk apart op laptop/gsm zitten doorgaans met onderbrekingen. Reeds sinds september contacteerde ik Orange hiervoor meermaals. Ik word telkens doorverbonden met de technische dienst die elke keer opnieuw zeggen dat ze enkele aanpassingen doen en dat het nu wel in orde zal zijn. Vorige week nog kreeg ik de wonderoplossing aldus de technische dienst: een femcocell. Dé wonderoplossing is het duidelijk niet: ik blijf met dezelfde problemen zitten. Ik heb sinds enkele weken ook een nieuwe gsm en nieuwe Sim-kaart: ook deze brachten geen soelaas. De maandfactuur is weer eens met 5€ opgeslagen. Ik heb gisteren 7/2/2024 nogmaals gebeld, ik werd weer doorverwezen naar de technische dienst ook al vroeg ik om mij door te verbinden met een dienst die mij wel financiële compensatie kan geven voor de onbetamelijke dienstverlening die ik al 6 maanden geniet: dat gaat niet. Klacht neerleggen: dat gaat nu niet. De enige dienst waar ze mij telkens mee doorverbinden is de technische dienst of dienst Facturatie. Maar ook bij deze laatste dienst verbinden ze mij telkens opnieuw met de technische dienst. Ik wacht nu met de factuur van deze maand te betalen tot ze bij Orange luisteren en effectief iets doen om mijn probleem te verhelpen. Ik ben tevens aan het kijken om te wisselen van provider: Orange heeft echt afgedaan.