Terug

slechte dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Scarlet

21/08/2022

Sinds 02/08/2019 doe ik mijn beklag over de internetverbinding, sindsdien is er nog niets veranderd.Mail van 02/08/2019Geachte, Ik heb hier omtrent reeds klacht ingediend, maar sindsdien is er niets veranderd, integendeel ... Het is allemaal begonnen met het vervangen van de router naar VDSL, veel beloften, maar in werkelijkheid juist het omgekeerde: voor er verbinding gemaakt wordt ( als het al lukt !) duurt het veel langer en het laden van de site duurt ook langer. Ik heb er geen uitleg voor, jullie allicht wel ... Vanmorgen kon ik nauwelijks een site bereiken en in verschillende gevallen gaf hij aan dat er geen internet was, terwijl er wel degelijk verbinding was . Bedankt voor de service Heb recent daarover terug mijn beklag gedaan en na alle richlijnen opgevolgd te hebben van loskoppelen en resetten bleek er niets opgelost. Het probleem zou bij Proximus liggen en de klacht werd doorgestuurd naar Proximus. Het enige resultaat daarvan was dat we de dag nadien geen enkele telefoonverbinding meer hadden: twee GSM's (scarlet) en één vast lijn (proximus). Terug een paar uur aan de lijn gehangen met als resultaat dat we terug konden bellen. Aan het internet was intussen niets veranderd en alhoeweel ze bij Scarlet beweerden dat het probleem niet bij hen lag gaan ze nu toch een technieker sturen. Sinds de decoder vervangen werd door een VDSL decoder komen de verbindingen veel trager tot stand en blijft het laden van een website ook veel langzamer te lopen en dat allemaal in tegenstelling tot wat beloofd was.Wat gaan jullie aanstaande woensdag nu eigenlijk komen doen ?PS:Ik verzend dit bericht via T-A omdat ik via Scarlet telkens opnieuw een hoop data moet ingeven waarover ze zelf beschikken, kwestie van het de klant wat zuur te maken. Met dank aan Scarlet.

Berichten (4)

Scarlet

Naar: F. V.

22/08/2022

Beste,We hebben de klacht CPTBE01590618-12 met als Scarlet referentie 12006179 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw contact met het Scarlet klantendienst zal een Proximus technieker langskomen om de infrastructuur te onderzoeken en de lijn meten van buiten naar binnen. Wij volgen het dossier met de technische dienst op en zullen per kerende contact opnemen met u zodra wij over meer informatie beschikken. Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.be

F. V.

Naar: Scarlet

24/08/2022

In tegenstelling tot wat in een bericht van proximus beweerd wordt ( aanmelding tussen 18 u 45 en 20 u 45 ) krijg ik een telefoon om 13 u 45 om te vragen of de technieker bij direct kon langskomen. Dat ging niet, maar een half uur later kon dat wel. Thuisgekomen test ik zelf nog vlug de internetverbinding. En wat blijkt : de lijn is plots in orde. Vijf minuten later belt de technieker dat hij een "soort van reset" gedaan heeft en dat hij niet meer diende langs te komen. Wat een service toch, na vijf dagen heeft er iemand gevonden dat hij gewoon op een knopje moest drukken en de zaak was geklaard.Wat een doffe ellende.

Scarlet

Naar: F. V.

01/09/2022

Beste,We zijn blij dat uw probleem is opgelost. Uw tevredenheid is onze prioriteit.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.be

F. V.

Naar: Scarlet

02/09/2022

U bent blij, ik helemaal niet, gewoon een rotservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform