Sinds 02/08/2019 doe ik mijn beklag over de internetverbinding, sindsdien is er nog niets veranderd.Mail van 02/08/2019Geachte, Ik heb hier omtrent reeds klacht ingediend, maar sindsdien is er niets veranderd, integendeel ... Het is allemaal begonnen met het vervangen van de router naar VDSL, veel beloften, maar in werkelijkheid juist het omgekeerde: voor er verbinding gemaakt wordt ( als het al lukt !) duurt het veel langer en het laden van de site duurt ook langer. Ik heb er geen uitleg voor, jullie allicht wel ... Vanmorgen kon ik nauwelijks een site bereiken en in verschillende gevallen gaf hij aan dat er geen internet was, terwijl er wel degelijk verbinding was . Bedankt voor de service Heb recent daarover terug mijn beklag gedaan en na alle richlijnen opgevolgd te hebben van loskoppelen en resetten bleek er niets opgelost. Het probleem zou bij Proximus liggen en de klacht werd doorgestuurd naar Proximus. Het enige resultaat daarvan was dat we de dag nadien geen enkele telefoonverbinding meer hadden: twee GSM's (scarlet) en één vast lijn (proximus). Terug een paar uur aan de lijn gehangen met als resultaat dat we terug konden bellen. Aan het internet was intussen niets veranderd en alhoeweel ze bij Scarlet beweerden dat het probleem niet bij hen lag gaan ze nu toch een technieker sturen. Sinds de decoder vervangen werd door een VDSL decoder komen de verbindingen veel trager tot stand en blijft het laden van een website ook veel langzamer te lopen en dat allemaal in tegenstelling tot wat beloofd was.Wat gaan jullie aanstaande woensdag nu eigenlijk komen doen ?PS:Ik verzend dit bericht via T-A omdat ik via Scarlet telkens opnieuw een hoop data moet ingeven waarover ze zelf beschikken, kwestie van het de klant wat zuur te maken. Met dank aan Scarlet.