Beste, Gezien de onbereikbaarheid van uw klantendienst, stuur ik u deze officiële ingebrekestelling.Ik heb bij jullie een abonnement voor snel internet, telefonie,digitale tv met 2 decoders, samen met 3 gsm nummers en 1 datasim, streamz.Reeds geruime tijd werkt nóch het internet, nóch de mobiele data, nóch de telefonie binnen en rond ons huis naar behoren.Berichten, al dan niet via internet, komen tot 4 dagen later aan, mails komen niet binnen, tenzij ik me ver van mijn woning begeef via mobiele data, wat dus niet frequent is gezien ik een handicap heb, digitale tv valt met de regelmaat van de klok uit. Telefoontjes zijn constant onderbroken en onverstaanbaar, ook via Wi-Fi telefoneren, constant wegvallen van modem en extra versterkers, terugkijktv en streamz werkt vaak niet.Al die tijd betaal ik keurig mijn rekening van ongeveer 150€ per maand voor diensten die ondermaats presteren. De ene keer dat ik iemand van Telenet aan de lijn kreeg om hierover klacht te doen en tegemoetkoming te vragen voor al deze ongemakken, werd de verbinding verbroken en sindsdien is jullie dienst onbereikbaar.Indien op dit schrijven niet adequaat gereageerd en geen verbetering van deze diensten is en er geen correct voorstel tot tegemoetkoming gedaan wordt, ben ik genoodzaakt gerechtelijke stappen te ondernemen.MvgChristophe GeysBeringersteenweg 43520 Zonhoven