Terug

Slechte diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Telenet

14/07/2019

Beste, 2 weken geleden nam ik contact op met telenet met de melding dat ik geen internet had gedurende de hele avond. Als zelfstandige kon ik dus de hele avond geen mails en dossiers raadplegen. Ik betaal elke maand meer dan 70 euro, ook voor internet. Ik vroeg toen een tegemoetkoming maar kreeg als antwoord dat ik dit niet kreeg. Op dit zelfde moment had mijn schoonvader ook een panne en hij vroeg ook naar een tegemoetkoming. Hij heeft hiervoor meer dan 20 euro korting gekregen. Nu zitten we al meer dan 2 weken met internet dat bijna nooit werk. Volledige verbinding maar zeer traag internet. Kan nooit iets laden en moet overschakelen op 4G met als gevolg dat ik (ook bij telenet) natuurlijk ook over mijn limiet zit en mag bijbetalen. Indien hier zo snel mogelijk geen oplossing voor komt, ben ik als zelfstandige genoodzaakt om over te schakelen naar de concurrentie voor een vlotte internetverbinding en snelheid.

Berichten (1)

Telenet

Naar: M. C.

05/08/2019

Betreft klacht CPTBE00689055-64 op naam van Matthias Cooman,Beste,Mijnheer Cooman nam contact op over de technische problemen met het internet.Onze technische dienst heeft contact gehad met de klant omdat we langs onze kant geen probleem kunnen vaststellen.Mijnheer Coomans heeft gevraagd op een later tijdstip terug te bellen. Onze technische dienst volgt dit dossier verder op en zal indien nodig een technicus langs sturen.ref:_00D20JAU._5002p27PpDW:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform