Terug

Slechte dienst na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Cool blue

15/07/2022

Tot en met de levering liep alles erg goed. Bij het veranderen van de draairichting van de deur (wat kan bij dit toestel) is er een probleem opgetreden. Bij het oplossen van dat probleem heeft Coolblue ons volledig in de kou laten staan.Bovendien wordt onze bovenstaande review niet gepubliceerd door Coolblue. Quid transparantie? Worden enkel de goede reviews gepubliceerd?

Berichten (3)

Cool blue

Naar: K. H.

18/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. H.

Naar: Cool blue

21/07/2022

Zowel in de handleiding van het toestel als op de website van coolblue staat dat je de draairichting van de deur kan veranderen (zie screenshot in bijlage). Hoe moet een klant weten dat er daar problemen bij optreden bij dit toestel? Ik heb dit reeds gemeld, maar in plaats van mea culpa te slaan blijven jullie probleem bij de klant leggen en filteren jullie een slechte review eruit. Mijn beeld van Coolblue is grondig veranderd na deze ervarin.Gr,Koen

Cool blue

Naar: K. H.

25/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform