Terug

Slechte dienst Na-verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VAILLANT

03/02/2018

Maandag 29/01/18 2 jaar oude CV-ketel Vaillant ligt stil: Code 29 – 4 maal heropgestart lukt niet. Contact opgenomen met mij ‘Vaillant’, die in september 2017 (4 maanden geleden) het onderhoud verzorgde, Geen afspraak voor vrijdag 2 februari. Wij vinden deze wachttijd veel te lang daar het toch een urgentie is in het midden van de winter zonder enige verwarming en warm water !!?? Eens 2/02 om 11u50 sms: Bericht ‘technieker onderweg’ - we zitten hoopvol in de kou te wachten, het heeft heel de ochtend geregend en het is hier ontzettend koud en kil. - 13u20 geen technieker. Contact name Vaillant om te vragen of er iets is voorgevallen? Eerst zegt men ons dat de technieker werd opgeroepen voor een ‘dringende tussenkomst’! Na 2de contact name verklaart men ons dat de technieker aan de deur zou geweest zijn, maar dat er niemand thuis was??? Er was effectief een kaartje in de bus gestoken - zonder datum noch uur. Het enige dat ze kunnen doen is ons op een ‘urgentielijst’ zetten en een nieuwe afspraak maken nl. 12 februari 2018 - nog eens 10 dagen in de kou. Wie vindt dit nog serieus??? Ik loop over van de zenuwen ondanks dat we ondertussen door een plaatselijke firma gedepanneerd werden. Is dit de maatschappij van vandaag! Waar gaan we naartoe. Het is natuurlijk het woord van de technieker tegen onze maar we waren hier met 3 persoon aanwezig gedurende de hele tijd, niemand heeft de bel gehoord zelfs onze hond niet die telkens als de bel gaat een paar keren blaft! Toch wel heel raar, we betwijfelen of jullie technieker wel gebeld heeft en zo ja dan heeft hij de verkeerde bel gebruikt, met alle gevolgen vandien…

Berichten (2)

VAILLANT

Naar: A. C.

06/02/2018

O.Ref/CM-V02878140Beste mevrouw Mattens,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan.Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Tijdens het stookseizoen ondervinden wij een hogere werklast. Aan de hand van de planning van de techniekers proberen wij steeds een zo vlug mogelijke datum aan te bieden.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, Mevrouw Mattens, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker/Collaborateur Service PlaintesVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!

A. C.

Naar: VAILLANT

06/02/2018

Beste, Bedankt voor uw antwoord.Maar zoals gewoonlijk: Enkel het resultaat telt en dat was niet naar behoren.Een wachttijd van in het totaal 15 dagen tijdens vriesweer zonder verwarming, noch warm water is onaanvaardbaar! Hopelijk voor jullie beter in de nabije toekomst.AM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform