Maandag 29/01/18 2 jaar oude CV-ketel Vaillant ligt stil: Code 29 – 4 maal heropgestart lukt niet. Contact opgenomen met mij ‘Vaillant’, die in september 2017 (4 maanden geleden) het onderhoud verzorgde, Geen afspraak voor vrijdag 2 februari. Wij vinden deze wachttijd veel te lang daar het toch een urgentie is in het midden van de winter zonder enige verwarming en warm water !!?? Eens 2/02 om 11u50 sms: Bericht ‘technieker onderweg’ - we zitten hoopvol in de kou te wachten, het heeft heel de ochtend geregend en het is hier ontzettend koud en kil. - 13u20 geen technieker. Contact name Vaillant om te vragen of er iets is voorgevallen? Eerst zegt men ons dat de technieker werd opgeroepen voor een ‘dringende tussenkomst’! Na 2de contact name verklaart men ons dat de technieker aan de deur zou geweest zijn, maar dat er niemand thuis was??? Er was effectief een kaartje in de bus gestoken - zonder datum noch uur. Het enige dat ze kunnen doen is ons op een ‘urgentielijst’ zetten en een nieuwe afspraak maken nl. 12 februari 2018 - nog eens 10 dagen in de kou. Wie vindt dit nog serieus??? Ik loop over van de zenuwen ondanks dat we ondertussen door een plaatselijke firma gedepanneerd werden. Is dit de maatschappij van vandaag! Waar gaan we naartoe. Het is natuurlijk het woord van de technieker tegen onze maar we waren hier met 3 persoon aanwezig gedurende de hele tijd, niemand heeft de bel gehoord zelfs onze hond niet die telkens als de bel gaat een paar keren blaft! Toch wel heel raar, we betwijfelen of jullie technieker wel gebeld heeft en zo ja dan heeft hij de verkeerde bel gebruikt, met alle gevolgen vandien…