Terug

Slechte compensatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Cool blue

18/04/2019

Beste, 15 april bestelden we bij coolblue een dampkap om op 16 april geleverd te krijgen. S'morgens 16 april de oude dampkap eruit gehaald want deze dag komt de nieuwe aan. Helaas, de levering is een dag uitgesteld.Hierdoor werd onze dagelijkse gang van zaken in de war gestuurd. Het kostte ook een extra dag van het werk omdat de afspraak ivm de levering niet werd nagekomen.Na 20 minuten telefonisch contact te hebben gehad (twv 10€) werd een compensatie aangeboden van 15€. Echter is de hinder die wij hebben opgelopen groter dan de geboden compensatie.Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.Een compensatie van 50€ zouden we wel de correcte oplossing vinden.Groet

Berichten (3)

Cool blue

Naar: D. M.

19/04/2019

Beste,De klant heeft de bestelling geplaatst op 14/04/2019 voor levering op 15/04/2019. Door een interne vertraging is echter de bestelling verwerkt op 15/04 om dan geleverd te worden op 16/04.Het betreft hier dus om één dag vertraging in de levering. Hiervoor is de klant een compensatie aangeboden van Eur 15,- (Dit volgens interne richtlijnen).Wij blijven dus bij onze aangeboden compensatie van Eur 15,- Dit omdat het bedrag van Eur 15,- ook 10% van het aankoopbedrag bedraagt.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On April 18, 2019, 5:10 :PM GMT+2 administratie@coolblue.be

D. M.

Naar: Cool blue

19/04/2019

Hallo Glenn van coolblue,Jullie bekijken enkel de dag vertraging, voor ons gezin is het meer dan dit.Als het pakket bv. over een koffiezetapparaat ging of een luidspreker had ik niet eens naar een compensatie gevraagd. Maar het pakket ging over een dampkap die toch de nodige installatie vereist. Daardoor heeft deze situatie een dag extra van het werk gekost. Daarbij waren we genoodzaakt 14/05 buitenshuis te eten omdat we geen dampkap hadden en 10€ telefoonkosten om jullie klantendienst te bereiken. Ik vind daarom dat een compensatie van 15€ niet in verhouding staat met de opgelopen hinder.Hopelijk kunnen jullie ons alsnog tegemoet komen. PS: Alles voor een glimlach, laat maar zien dan.GroetDaniel M

Cool blue

Naar: D. M.

23/04/2019

Beste,Ik begrijp dat het voor de klant meer is dan een dag vertraging en dat hierdoor veel ongemakken zijn ontstaan. Zoals mijn collega reeds aangaf, zijn we verantwoordelijk voor de vertraging. Hiervoor zouden we dus een tegemoetkoming geven van Eur 15,-. Ik zal je daarom hetzelfde melden als mijn collega.Met vriendelijke groet,Marjan van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On April 19, 2019, 4:47 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform