Terug

slechte communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Testaankoop

18/02/2025

beste, ik nam deel aan de 2 maand voor 2 euro actie en zou hiervoor een welkomst geschenk naar keuze krijgen. ik hoor hier niets meer van maar het geld is wel al van mijn rekening. ik heb al contact opgenomen met jullie maar krijg geen antwoord. Ik heb ook al geprobeerd dit abonnement weer stop te zetten maar ook hier krijg ik geen antwoord op.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: C. H.

19/02/2025

Beste Abonnee, Beste Clint, Wij hebben uw bericht goed ontvangen. We hebben uw mails over het welkomstgeschenk en de stopzetting van uw abonnement goed ontvangen. Sinds 31 januari hebben wij u meerdere keren telefonisch geprobeerd te bereiken om u de gevraagde informatie te bezorgen, maar helaas zonder succes. Als welkomstgeschenk ontving u van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee u op de website van onze partner een geschenk kunt kiezen. (U vindt deze voucher en de link naar de website in de welkomstbrief.) We merken dat u uw airfryer of een ander geschenk nog niet heeft besteld via het platform met de 80 punten die u hiervoor van ons kreeg. Mocht u hierbij hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst van onze partner. Je kan hen bereiken op 078 25 10 05 of via het mailadres contact@giftin.be. Verder bevestigen wij dat uw verzoek tot stopzetting van het proefabonnement succesvol is verwerkt. Uw abonnement wordt beëindigd per 01/03/2025, en de domiciliëring wordt daarna automatisch stopgezet. Omdat onze adressenlijst vooraf wordt opgesteld, is het mogelijk dat u het tijdschrift voor de maand maart nog ontvangt. Hier hoeft u verder niets voor te doen. Wij hopen u hiermee te hebben geïnformeerd. Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform