Beste Abonnee,
Beste Clint,
Wij hebben uw bericht goed ontvangen.
We hebben uw mails over het welkomstgeschenk en de stopzetting van uw abonnement goed ontvangen. Sinds 31 januari hebben wij u meerdere keren telefonisch geprobeerd te bereiken om u de gevraagde informatie te bezorgen, maar helaas zonder succes.
Als welkomstgeschenk ontving u van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee u op de website van onze partner een geschenk kunt kiezen. (U vindt deze voucher en de link naar de website in de welkomstbrief.)
We merken dat u uw airfryer of een ander geschenk nog niet heeft besteld via het platform met de 80 punten die u hiervoor van ons kreeg. Mocht u hierbij hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst van onze partner. Je kan hen bereiken op 078 25 10 05 of via het mailadres contact@giftin.be.
Verder bevestigen wij dat uw verzoek tot stopzetting van het proefabonnement succesvol is verwerkt. Uw abonnement wordt beëindigd per 01/03/2025, en de domiciliëring wordt daarna automatisch stopgezet. Omdat onze adressenlijst vooraf wordt opgesteld, is het mogelijk dat u het tijdschrift voor de maand maart nog ontvangt. Hier hoeft u verder niets voor te doen.
Wij hopen u hiermee te hebben geïnformeerd.
Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.