Terug

Slechte communicatie vanuit Fluvius.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: FLUVIUS

08/10/2024

Van Fluvius ontving ik een brief met als onderwerp “Wij werken in jouw straat”. Het ging over de nutsleiding voor elektriciteit, de planning van de staat van de werken en hoe lang het zou duren. Dat hield in een sleuf graven, kabel erin en dan weer dicht. Ik heb gebeld om te vragen mij (minstens) één dag van te voren te verwittigen wanneer dat bij mij zou zijn. Ik wil niet vertrekken en bij thuiskomst zien dat ze intussen de toegang hebben opgebroken. Ik zou een e-mail krijgen. Niet dus. Gelukkig was ik thuis toen ze bij mij aan de gang gingen. Nadien kreeg ik een SMS met de vraag hoe tevreden ik was over de callcenter-medewerker. Te antwoorden via een weblink. Geschreven dat de medewerker heel vriendelijk was, maar het resultaat nul. Later kreeg ik een mail van Fluvius: "Ik vind geen informatie over werken in uw straat. Bent u zeker dat Fluvius daar aan het werk is?”. Direct geantwoord met als bijlage een kopie van de brief van Fluvius en twee foto’s van de werkzaamheden. Vrijwel direct kreeg ik een antwoord "Jouw e-mail kan niet meer worden verwerkt” met een aantal redenen. Via het contactformulier op hun website heb mijn grieven geuit en gevraagd wanneer ze de sleuf weer goed dicht maken. Naar aanleiding daarvan kreeg ik een e-mail van Fluvius met de boodschap “Ik hoor van onze toezichter dat u ondertussen de nodige informatie gekregen heeft.”. Daarop geantwoord dat ik die informatie niet heb gekregen en dat ik ’s ochtends merkte dat ze de door mij gemaakte tijdelijke uit/ingang hadden verwijderd. Daardoor moest ik een afspraak die ik die ochtend had op het laatste moment afzeggen. Dat was precies de reden waarom ik (minstens) een dag van te voren wilde weten wanneer ze bij mij gingen werken. Net als de vorige keer kreeg ik van noreply@fluvius.be vrijwel direct het antwoord "Jouw e-mail kan niet meer worden verwerkt” met een aantal redenen. Conclusies: Fluvius weet niet waar ze aan het werk zijn, althans degenen die antwoord moeten geven op vragen van klanten. De door mij ontvangen e-mails bevatten onjuiste informatie en een antwoord daarop resulteert in een mail met "Jouw e-mail kan niet meer worden verwerkt”.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: W. H.

10/10/2024

Beste heer Hagens Ik heb uw klacht goed ontvangen. Ik kan u hierover het volgende meedelen: Toen u op 24/09/2024 voor het eerst contact opnam met Fluvius omtrent de werken in de straat en u wenste te weten wanneer men precies voor uw deur de graaf werken zou uitvoeren, werd uw vraag overgemaakt aan een verkeerde dienst. Bij de betrokken dienst waren geen werken in uw straat terug te vinden en bijgevolg kreeg u ook geen correct antwoord toegestuurd. Op 03/10/2024 nam u opnieuw telefonisch contact op en werd uw vraag wel doorgestuurd naar de juiste dienst, aangezien u toen foto’s van de werken en een kopie van het schrijven van Fluvius omtrent de werken bezorgde. Men heeft uw vraag toen overgemaakt aan de aannemer die de werken in opdracht van Fluvius en die liet weten dat hij u gecontacteerd had. Dit blijkt niet te kloppen, waarvoor ik u namens Fluvius excuses wens aan te bieden. De aannemer wordt hieromtrent ook bijgestuurd, zodat hij in de toekomst wél contact opneemt met de klanten als die vragen hebben. Uw melding omtrent de gebrekkige communicatie helpt ons alvast om hiervoor stappen te ondernemen. Dus alvast bedankt daarvoor. Het is me niet duidelijk of de sleuf ondertussen al gedicht werd. Indien dit niet het geval is, dan mag u mij hiervan per kerende op de hoogte stellen. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 8 oktober 2024 15:15 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Slechte communicatie vanuit Fluvius. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform