Beste heer Hagens
Ik heb uw klacht goed ontvangen.
Ik kan u hierover het volgende meedelen:
Toen u op 24/09/2024 voor het eerst contact opnam met Fluvius omtrent de werken in de straat en u wenste te weten wanneer men precies voor uw deur de graaf werken zou uitvoeren, werd uw vraag overgemaakt aan een verkeerde dienst. Bij de betrokken dienst waren geen werken in uw straat terug te vinden en bijgevolg kreeg u ook geen correct antwoord toegestuurd.
Op 03/10/2024 nam u opnieuw telefonisch contact op en werd uw vraag wel doorgestuurd naar de juiste dienst, aangezien u toen foto’s van de werken en een kopie van het schrijven van Fluvius omtrent de werken bezorgde.
Men heeft uw vraag toen overgemaakt aan de aannemer die de werken in opdracht van Fluvius en die liet weten dat hij u gecontacteerd had.
Dit blijkt niet te kloppen, waarvoor ik u namens Fluvius excuses wens aan te bieden.
De aannemer wordt hieromtrent ook bijgestuurd, zodat hij in de toekomst wél contact opneemt met de klanten als die vragen hebben.
Uw melding omtrent de gebrekkige communicatie helpt ons alvast om hiervoor stappen te ondernemen. Dus alvast bedankt daarvoor.
Het is me niet duidelijk of de sleuf ondertussen al gedicht werd. Indien dit niet het geval is, dan mag u mij hiervan per kerende op de hoogte stellen.
Met vriendelijke groeten,
Klachtenbeheer Fluvius
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: dinsdag 8 oktober 2024 15:15
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: Slechte communicatie vanuit Fluvius.
s:www.fluvius.be/disclaimer