Beste,
We hebben uw email goed ontvangen en waarvoor dank.
Bij nazicht van deze klacht kan ik u de volgende elementen geven :
Meneer heeft ons op 11/03/2025 gemaild om zijn hospitalisatieverzekering te schrappen op 01/04/2025
Op 17/03/2025 heeft ons productiedienst de dossiers afgeslote ter 31/3/2025
De afsluitingsbrief en de verschilden attesten van dekking werden op zin MyMedexel account geplaatst – zie bijlagen.
Het schijnt dat ze niet op de portaal stonden, ik geef dit door aan onze IT dienst voor verder opzoeking.
De communicatie is dus tijdig geweest mar door een IT-bug is het mis geweest.
De nieuwe attest die van 09/05/2025 dateert werd opnieuw door een collega besteld op aanvraag van meneer.
Als meneer het wenst, mogen we zijn verzekering verlengen tegen betaling van de premies zodat hij aan de voorwaarden van zijn nieuw verzekering voldoet zonder stage.
Inmiddels verblijven we.
Cordialement, met vriendelijke groeten,
_________
Laurie DICKBURT
Coordinatrice Qualité Formation
Kwaliteit Coördinator Opleiding
Boulevard Louis Mettewielaan 74/76
1080 Bruxelles/Brussel
FSMA 112080 A
Numéro d’entreprise – Ondernemingsnummer :
0440.342.980
____________
P Please don’t print this e-mail unless you really needto.
SOUS RESERVE DES CONDITIONS GENERALES ET PARTICULIERES DU CONTRAT
ONDERWORPEN AAN DE ALGEMENE EN BIJZONDERE VOORWAARDEN VAN HET CONTRACT
De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be
Envoyé: jeudi 5 juin 2025 10:30
À: INFO MEDEXEL (Medexel) info@medexel.be
Objet: slechte communicatie met alle gevolgen van dien
You don't often get email from klachten@test-aankoop.be. Learn why this is important
CAUTION: This email originated from outside of the organization (