We ontvingen in totaal al 6 verschillende afspraken via Fluvius (zie onderaan), waarvoor we al 4-maal thuis zijn gebleven zonder resultaat. Bij drie van de vier afspraken is er niemand komen opdagen, zonder enige vorm van communicatie. Het betreft het vervangen van de oude analoge tellerkast door een nieuwe slimme meter. Op de derde afspraak, kwam er eindelijk iemand langs die meldde dat zij, als onderaanneming, niet bevoegd zijn om de Flandria kast te verwijderen. Na contact met Fluvius kreeg ik een afspraak op 03/03/2025. Na het melden van de plaatsing van zonnepanelen, konden ze deze datum vervroegen naar 21/06/2022 (vandaag). 's Ochtends om 7u11 kreeg ik een SMS met de melding dat de technieker onderweg was. Om 12u belde ik meermaals naar Fluvius and TeaPlus (verantwoordelijke onderaanneming) om dan te horen te krijgen dat ze niet bevoegd waren om de kast te vervangen, ondanks het feit dat dit meermaals was gecommuniceerd met Fluvius (dat het ging om een Flandria kast), en er dus eigenlijk niemand ging langskomen.De slechte communicatie tussen de onderaannemingen, Fluvius en hun klanten hebben er voor gezorgd dat ik 4 dagen thuis heb moeten blijven. Daarboven heb ik nog altijd geen nieuwe kast, noch een nieuwe afspraak.Volgende zaken worden verwacht door Fluvius:- Compensatie voor de 4 verloren werkdagen (en de gepaarde frustraties)- Afspraak voor de plaatsing van mijn zonnepanelen (augustus) met daadwerkelijke vervanging van de elektriciteitskast.Geplande afspraken:15/10/2021 tussen 08:00 en 13:00 (niemand langsgekomen)10/12/2021 tussen 08:00 en 13:00 (niemand langsgekomen)28/01/2022 tussen 08:00 en 13:00 (langsgekomen, maar niets kunnen doen)03/03/2025 tussen 08:00 en 17:00 21/06/2022 tussen 08:00 en 13:00 (niemand langsgekomen)04/03/2025 tussen 08:00 en 17:00