Terug

Slechte communicatie Fluvius, nieuwe teller

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: FLUVIUS

21/06/2022

We ontvingen in totaal al 6 verschillende afspraken via Fluvius (zie onderaan), waarvoor we al 4-maal thuis zijn gebleven zonder resultaat. Bij drie van de vier afspraken is er niemand komen opdagen, zonder enige vorm van communicatie. Het betreft het vervangen van de oude analoge tellerkast door een nieuwe slimme meter. Op de derde afspraak, kwam er eindelijk iemand langs die meldde dat zij, als onderaanneming, niet bevoegd zijn om de Flandria kast te verwijderen. Na contact met Fluvius kreeg ik een afspraak op 03/03/2025. Na het melden van de plaatsing van zonnepanelen, konden ze deze datum vervroegen naar 21/06/2022 (vandaag). 's Ochtends om 7u11 kreeg ik een SMS met de melding dat de technieker onderweg was. Om 12u belde ik meermaals naar Fluvius and TeaPlus (verantwoordelijke onderaanneming) om dan te horen te krijgen dat ze niet bevoegd waren om de kast te vervangen, ondanks het feit dat dit meermaals was gecommuniceerd met Fluvius (dat het ging om een Flandria kast), en er dus eigenlijk niemand ging langskomen.De slechte communicatie tussen de onderaannemingen, Fluvius en hun klanten hebben er voor gezorgd dat ik 4 dagen thuis heb moeten blijven. Daarboven heb ik nog altijd geen nieuwe kast, noch een nieuwe afspraak.Volgende zaken worden verwacht door Fluvius:- Compensatie voor de 4 verloren werkdagen (en de gepaarde frustraties)- Afspraak voor de plaatsing van mijn zonnepanelen (augustus) met daadwerkelijke vervanging van de elektriciteitskast.Geplande afspraken:15/10/2021 tussen 08:00 en 13:00 (niemand langsgekomen)10/12/2021 tussen 08:00 en 13:00 (niemand langsgekomen)28/01/2022 tussen 08:00 en 13:00 (langsgekomen, maar niets kunnen doen)03/03/2025 tussen 08:00 en 17:00 21/06/2022 tussen 08:00 en 13:00 (niemand langsgekomen)04/03/2025 tussen 08:00 en 17:00

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: G. C.

21/06/2022

Geachte heer CallebautConsumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde je vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius.MAAR. nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen.We kunnen deze klacht enkel registreren als we ook het aansluitadres kennen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aubSteeds tot je dienst.Fijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluviuswww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

G. C.

Naar: FLUVIUS

21/06/2022

BesteOp privacy redenen zal ik mijn verbruikadres hier niet vermelden. Het EAN nummer staat hieronder.EAN: 541448820046716611


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform