Terug

slechte communicatie en eerlijkheid met pelletkachel in garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Electro Troc

12/04/2023

Beste,ik heb op 12/01 contact per mail met u opgenomen met de pelletkachel van 6.5 kw, dat er een probleem was Mercedes heeft contact met me opgenomen en dan de 12 januari gekomen voor de pellet Die avodn zoals in e-mail verteld legden we de 10 kw pellet aan en gaf service en ik stuurde u, u vertelde me dat deze onderhoud nodig had. Uw zoon is deze dan savonds laat komen kuisen de pelletkachel van 10 kw. De week erna hadden we op zaterdagavond de pellet aangelegd en ging plots et brandalarm af dat zei er is rook. Ik heb u direct filmpje van het voorval de zondagmorgen naar u gestuurd, dit was 28/01. U mailde me terug dat de ventilator te hoog stond en verlaagt moest worden en dat dit telefonisch kon gebeuren dus mocht ik u opbellen en ehb dit ook gedaan. Ik heb alle stappen gevolgd en uitgevoord zoals u me vertelde. Sindsdien maakt de pelletkachel een zeer luid en irriterend geluid! Ik heb dit opgenomen en naar u doorgemaild. U reageerde niet, 23/02 hebt u gereageerd, een lange tijd tussen. U beld me als ik thuis was binnen een goed uur, gelukkig was dit mijn vrije namiddag. De pellet lag niet aan, lag pas aan als u langskwam dus zei u als reden als ik niets hoor kan ik niets doen! Terwijl ik genoeg filmpjes heb waarop je het geluid zeer goed hoort ook al ligt de pellet 2 uren aan soms 10 min, toch heeft u altijd als excuus ik ben bij je geweest en heb niks gehoort, ik wil direct komen maar dan moet ik iets horen zodat ik weet vanwaar dit komt. 20/03 was je laatste mail, ik heb al 2 e-mail gestuurd met filmpjes en een probleemfout dat hij nu ook af en toe geeft: modulatie, da komt er nu ook op, ik stuur je alles e, je reageert gewoon nietmeer! Mijn pelletkachel was in januari pas 1 jaar aangekocht en dan zijn de problemen begonnen! Ik wil dat dit probleem onmiddelijk opgelost wordt, ook heb je 800 enzoveel euro voor installatie gevraagd terwijl het daardoor brand was door verkeerde plaatsing en mijn man dit helemaal opnieuw zelf heeft gedaan en correct was! Dit is geen eerlijke zaak, zeker niet aan te raden om daar iets te kopen!

Berichten (6)

Electro Troc

Naar: A. M.

12/04/2023

beste ,Wij zijn inderdaad reeds ter plaatse geweest , maar als wij niets horen kunnen we er ook niet veel aan doen .Ik wil 2 uur op voorhand bellen als ik kom , maar als we niets horen als we er zijn , kunnen we ook niet verder helpen .We moeten toch weten waar het geluid zich voor doet .Modulatie is geen probleem , kachel is hem aan het juist zetten tegen over de temperatuur dat u vraagt.met vriendelijke groetenBernd e jonghe

A. M.

Naar: Electro Troc

12/04/2023

Hallo,bedankt voor de reactie. Dat is voor mij al een grote geruststelling! Kan u vanavond komen of morgenavond?Mvg

Electro Troc

Naar: A. M.

12/04/2023

beste ,als hij het lawaai maakr , geen probleem .Maar als ik kom en hij maakt geen lawaai dan heb ik daar niets aanmvgbernd

A. M.

Naar: Electro Troc

12/04/2023

Hallo,hij doet dit soms na 10 min en blijft het doen. soms na 2 uur of langer. daarom dat ik het dan opneem, zodat je hoort dat er effectief iets mis is. Dit geluid is er zoiezo gekomen na het verlagen ventilator. ervoor was hij inorde.

Electro Troc

Naar: A. M.

12/04/2023

Beste ,Wij moeten weten vanwaar het juist komt , dan kunnen we kijken , u begrijpt toch ook met een video dat ik niet weet van waar het komt.Er is misschien geluid op de video maar zo kan ik niets doen . Moeten het terplaatste horenmvgbernd de jonghe

A. M.

Naar: Electro Troc

12/04/2023

Hallo,ja is waar maar het moet ergens vankomen. dus er moet een oplossing komen. Ik wil gewoon dat mij. pellet terug normaal werkt zoals ervoor.groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform