Terug

slechte batterij aangekocht toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

M. A.

Naar: VANDEN BORRE

05/02/2025

Vorige maand online gms gekocht. (dit opdat ik niet naar de winkel zou moeten gaan) Batterij is ongeveer binnen de 12 uur leeg en dat vanaf het eerste gebruik. Gemeld aan vandenborre : - telefonisch - dan op vraag van persoon aan de telefoon via mail - tegen mijn zin doorgestuurd naar de winkel Daar hebben ze een paar instellingen veranderd en mij terug naar huis gestuurd.; hoewel ik volgens mij recht heb op een nieuw toestel. De wijzigingen van de instellingen hebben niet geholpen; nu willen ze mij terug naar de winkel sturen om het toestel voor reparatie op te sturen. Dat betekent dat ik 3x naar de winkel moet gaan en een gerepareerd toestel ga krijgen ! Wat is uw advies ? Met vriendelijke groet, Marjan Aerts-Butter

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: M. A.

12/02/2025

Vanessa (Vanden Borre) 12 feb 2025 10:23 CET Beste, Indien er een technisch defect zou zijn aan uw gsm, zal dit via ons atelier nagekeken moeten worden. Er is geen sprake van een omruiling, tenzij het toestel onherstelbaar is. Uw bedenktijd is enkel van toepassing als het toestel niet aan de verwachte kwaliteit voldoet. In dit geval zou het kunnen gaan om een defect aan de batterij. We verzoeken u dan ook vriendelijk om het toestel binnen te brengen zodat we een diagnose kunnen stellen. Met vriendelijke groet, Vanessa, Consumentendienst, Klachten 5 feb 2025 09:15 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DZ3ME0-2EZGR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform