Terug

Slechte afwerking verwijderde klinkers inrit en herplaatsen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: De Watergroep

22/04/2024

Na diverse malen reclameren is het uiteindelijk gelukt de aanleg van de nieuwe waterleiding met digitale meter te realiseren. De afwerking is gewoon zeer slecht te noemen.In de uitgegraven gaten zijn de betonnen stukken die moesten worden verwijderd met restant wat zand aangedrild en opnieuw bestraat. Gevolg is dat de electro kabels van de inrit verlichting, de intercom en elektrische poort zijn beschadigden niet meer perfect werken. Na driedagen zakken de herplaatste klinkers en het geheel is erg hobbelig en niet vlak zoals voorheen. De klinkers zijn niet gevoegd dit gaat op korte termijn ook tot problemen komen. Voordat e.e.a. werd uitgebroken was de oprit keurig en alle electro met intercom en verlichting werkte prima. De gehele oprit is vuil en smerig door de grond die erop gelegen heeft en het schoonmaken zal zeker buiten overvloedig waterverbruik ook minstens 8 uur van 2 man kosten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform