Ik heb mijn wagen nu een twee maanden geleden gekocht bij B2Cars. Ik heb deze op vrijdag, 10/01 binnengebracht op aanraden van de medewerker van de garage zelf nadat ik belde met de melding van een oranje lichtje van de motor. Dit was al de 3de keer op een periode van 2 maanden dat ik voor een probleem naar de garage ging.De auto werd afgeleverd in schone staat, ik ging hiermee nog langs de carwash voor het afgeven van de auto. De woensdag erop kreeg ik de diagnose van de wagen. Het probleem kon niet gemaakt worden bij Beerens zelf en moest dus naar een dealer van het merk zelf. Aangezien ik de auto opnieuw moest afstaan voor enkele dagen en ik al 5 dagen zonder wagen zat, besloot ik een vervangwagen aan te vragen. Ik kreeg een simpele 'neen'.Toen ik aanhaalde dat dit, in tegenstelling tot zijn antwoord, op de site wel wordt aangegeven en dat ik bij weten van dit gegeven, de auto even goed bij een particulier kon gaan kopen (aangezien ik geen echte meerwaarde zag in de garantie) kreeg ik het antwoord 'dat ik maar een nieuwe auto moest kopen als ik een auto zonder problemen wou', 'dat ik al blij moest zijn dat ze het wouden herstellen en dat ze niet verplicht zijn om nieuwe stukken er in te steken of uit te besteden als ze dat niet willen, dat ik mezelf maar tevreden moest stellen met tweedehandsstukken als ze besloten om dat te doen'. Kortom, ik had volgens hen geen reden om te klagen. Ik vind het niet kunnen dat ik na een wagen gekocht te hebben na twee maanden voor meer dan een week mijn wagen kwijt ben, dat er op de site wordt aangegeven dat er bij zulke problemen een vervangwagen voorzien wordt en dat ik een op een brutale manier wordt afgewimpeld. Bij het afleveren heb ik een foto gemaakt van de kilometerstand en bij het afhalen van de auto om die naar de andere garage te brengen heb ik ook een foto genomen om te vergelijken. Er was 120+ kilometer bijgekomen op de teller. Voor enkel een diagnose te stellen vond ik het vreemd dat er zoveel was bijgekomen, dit kaartte ik ook aan bij de garage. Dit 'hoort bij het stellen van de diagnose' kreeg ik als antwoord. De achterbank en tapijten waren volledig besmeurd. Er was totaal geen zorg voor de auto. 120 kilometer rijden om een 'testrit' te maken, is ook enorm overdreven.Ik vind de klantenservice zeer slecht en onvriendelijk. De auto is nog geen 5 jaar oud en ik zou normaal gezien na 2 maanden tijd nog niet zo vaak langs moeten gaan voor de auto. Ook vind ik het niet kunnen dat ze op de site aangeven dat er een vervangwagen voorzien wordt en dat ik uiteindelijk meer dan een week zonder auto zit doordat die in de garage zit. Graag meer transparantie op de website en lessen communiceren met klanten voor de medewerkers om zulke toestanden in de toekomst te vermijden.