.[1]Beste mevrouw Govaert, Wij hebben uw opmerking goed ontvangen en het spijt ons te vernemen dat dekwalitieit van de Boerkens baguettes graankorf niet naar wens is..Wij voeren vaak kwaliteitscontroles uit op onze producten en volgen uwopmerking dan ook grondig op.Daarom hebben we naast de naam van het artikel ook andere gegevens van deoriginele verpakking nodig: houdbaarheidsdatum, lotnummer, barcode eneventuele andere codes.Stuurt u ons deze verpakkingsgegevens zo snel mogelijk door? U kan uw productbinnenbrengen in de dichtstbijzijnde Spar-winkel. Dan starten wij een gerichtonderzoek. U kan ook enkele foto's maken van het product, waarop deverpakkingsgegevens én het probleem (als dat zichtbaar is) duidelijk te zienzijn.Hebt u ons deze informatie en/of het product al bezorgd? Dan hoeft u nietsmeer te doen.Kan u ons meedelen in welke Spar winkel u deze broodjes kocht?Andere vragen of suggesties?U kan altijd terecht bij de verantwoordelijke van uw Spar-winkel. Vooropmerkingen en vragen kan u ook mailen naar[2]info@retailpartnerscolruytgroup.be of bellen naar 02 583 11 11 (alle dagenvan 7u tot 20u, op vrijdag tot 21u). Met vriendelijke groeten,DanièleKlantendienst Spar02 583 11 11[3]www.sparretail.be. [1] s:www.mijnspar.be/[2] mailto:info@retailpartnerscolruytgroup.be[3] www.sparretail.be