Terug

Slechte aansluiting van USB-poort in zetel + beschadigd kussen bij levering niet hersteld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Deba Meubelen

06/03/2024

Beste, ik bestelde bij DEBA Meubelen een nieuwe zetel die geleverd werd in juli 2023. Bij levering werden 4 problemen zichtbaar die direct gemeld werden. 1) pluisjes op de zetel 2) knopen/opgehoopte stof in de structuur van de kussens 3) een scheur in de stof aan de USB-poort en onvoldoende vullign rond die poort 4) een draad die afgeknakt zat in het lange deel van het kussen. 1) en 2) zijn ondertussen uitgeklaard en opgelost. 3) en 4 blijven nog open en die weigeren ze te herstellen. Voor 3) hebben ze de zetel komen ophalen (en een vervangzetel geleverd) en de draad proberen herstellen. Maar helaas blijft de schade zichtbaar en zie je de doorgeknipte draad nog steeds zitten. Dit willen ze niet definitief herstellen blijkbaar. Voor 4) hebben ze de poort gedemonteerd, de stof terug vastgezet in houten leuning (met nietjes) en de poort terug gemonteerd. Alleen ontbreekt er veel vulling rondom die poort waardoor je met je vinger de stof 2 cm kan terugduwen tegen het hout waardoor de spanning op de stof verhoogt en op termijn de scheur in de stof terug zal komen. Ook dit weigeren ze te herstellen, geen extra garantie te geven en wat dan ook. Beide punten zijn slechte kwaliteit die moeten hersteld worden. Maar ze sluiten de zaak blijkbaar.

Berichten (6)

Deba Meubelen

Naar: K. B.

06/03/2024

Beste klantWe hebben uw bericht goed ontvangen.We streven ernaar om mails binnen 2 werkdagen te verwerken.Om de druk op onze telefoonlijn te verminderen vragen we vriendelijk om de reactie op uw mail af te wachten.Alvast bedankt!Het DEBA service team

Deba Meubelen

Naar: K. B.

06/03/2024

Beste,De klant waarvoor u contact met ons opneemt heeft een klacht geuit op 10/7/23.Ze gaven aan dat de stof een fabricagefout had (pilling), dat er knoopjes in de stof waren(was de eigenschap van de stof, dikkere en dunnere draden in elkaar geweven) en dat de USB aansluiting los zat.De vertegenwoordiger ging langs bij de klant, die oordeelde dat de zetel kon worden opgehaald voorExpertise en herstel in eigen atelier Recor in Hasselt.De zetel werd in perfecte staat bij ons terug afgeleverd.Klant was niet tevreden over de herstelling, terwijl Recor overtuigd was dat de zetel 100% perfect in orde was.Klant spreekt over afgeknipte draden, gaten, knopen ...Klant wou dan een verantwoordelijke spreken van de fabriek maar daar gingen zij niet op in.Klant bleef aandringen om de zetel terug te geven en geld terug, werd van bij het begin zo gevraagd.Heb ik meermaals in de historiek gezet, miskoop door klant? Wel conform.Omdat klant ons bleef mailen heb ik hen laten weten dat ik de firma POS ging langs sturen voorExpertise (is een onafhankelijke firma in de meubelbranche) en dat het verslag bindend ging zijn.Deze zijn van oordeel dat de herstelling door de fabrikant perfect is uitgevoerd.De technieker heeft ook nog de USB terug vastgezet, klant heeft zijn vinger er onder gestokenEn de stof was los gekomen maar na expertise/herstel is dit wel opgelost.Verslag met foto's:s:b2b.pos-sg.com/detailbericht.php?afidIk meen dat wij alles gedaan hebben wat wij moesten doen voor dit dossier.Ophalen voor herstel in atelierPOS voor expertise/ herstel.Klant blijft moeilijk doen en weerlegt alles, mocht u nog bijkomende informatieNodig hebben mag u ons gerust contacteren.Met vriendelijke groeten,Linda Van EyndeKlantendienstLokersebaan 109111 BelseleTel.03/722.92.95Fax: 03/722.09.38linda.vaneynde@debameubelen.bewww.debameubelen.be

K. B.

Naar: Deba Meubelen

07/03/2024

Beste,Dit verhaal klopt niet. Er is niets gedaan aan de USB-poort, ook niet vorige week (enkel te stof is eens vastgeniet) en ook de doorknipte draad is niet hersteld. Dit zijn de 2 zaken waarover de klacht nog gaat. Los dit op of we gaan echt verder. Dit is geen kwaliteit die geleverd is. U heeft alle foto's vanaf het begin gehad dus weet perfect wat er nog gedaan moet worden.

Deba Meubelen

Naar: K. B.

07/03/2024

Beste klantWe hebben uw bericht goed ontvangen.We streven ernaar om mails binnen 2 werkdagen te verwerken.Om de druk op onze telefoonlijn te verminderen vragen we vriendelijk om de reactie op uw mail af te wachten.Alvast bedankt!Het DEBA service team

K. B.

Naar: Deba Meubelen

25/03/2024

Beste,Ik ben in contact met juridische bijstand dus als jullie nog iets willen melden is het nu het moment voor ik verder ga.Kurt

Deba Meubelen

Naar: K. B.

25/03/2024

Beste klantWe hebben uw bericht goed ontvangen.We streven ernaar om mails binnen 2 werkdagen te verwerken.Om de druk op onze telefoonlijn te verminderen vragen we vriendelijk om de reactie op uw mail af te wachten.Alvast bedankt!Het DEBA service team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform