Terug

Slecht werkende media

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Telenet

11/07/2023

Beste,Telenet kwam nieuwe digiboxen plaatsen, ik kreeg nadien slecht beeld waar een streep door kwam met verschuiving van beeld. Ook heb ik slecht ontvangst met onze GSM's, verschillende plaatsen waar we maar 1 streepje signaalsterkte hebben.Ik belde voor deze problemen bij Telenet, voor de TV vragen ze om zelf na te gaan wat er aan de hand was, of de kabel wel goed was, als ik dit uitlegde dat voordien ik geen problemen had, wilde ze op mijn kosten een technieker laten sturen.Als ik vroeg over het probleem met gsm-signaalsterkte, krijg ik als antwoord we zijn onze masten aan het verbeteren. De reactie van de telefoniste was simpel weg: niet tevreden, mag u gerust veranderen van provider.Ik vind dit niet kunnen, dit is ook geen service!Ik eis geen schadevergoeding, maar een betere service en oplossingen van Telenet. Al meer dan 20 jaar klant, TV en 4 tal gsm abbonemeneten, ik wil service waarvoor ik betaal.

Berichten (1)

Telenet

Naar: G. D.

12/07/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=DR9yRQPfzOJI%2BzF9tAMmksGyvr2T3sdAqWvrtOc%2BvRVxDnWWe0LtZm6SKEHKY1Bz9d%2B%2BIURoicOL4N805Omcwubh_h9DDQ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform