Terug

Slecht verbinding en storing netwerk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Telenet

13/07/2023

Ik zit nu al maanden met slecht netwerk. Ik bleef positief want ik dacht dit geraakt wel opgelost. Geduld hebben dacht ik bij mijzelf. Maar nu zijn we reeds maanden verder en nog steeds heb ik vaak traag of geen mobiel internet en met mijn Thuis netwerk is dit reeds hetzelfde. Ik bleef geduldig omdat ik al jaren bij Telenet zit en speciaal bij hen zit omdat het netwerk en kwaliteit steeds goed waren. Nu ga ik volgende week op vakantie en als het na de vakantie niet beter is dan verlaat ik Telenet. Want ik blijf dit niet trekken. Ik heb op mijn werk geen wifi en dan steeds vloeken om een simpele site te openen is heel frusterend. Ook had ik in november online een sport pakket opgezegd. Dit wilde ik enkele maanden doen. En ook dit is nooit gelukt. En heb deze steeds blijven betalen. Mvg Marvin Lopes

Berichten (1)

Telenet

Naar: M. L.

17/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform