----------------------------------------------Petra DD, 5 jan 2024 11:15 CETGeachte Meneer Braem,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat een foutief kussen werd aangeleverd, waarvoor onze oprechte excuses.Wanneer u een klacht meldt over uw bestelling wordt dit opgenomen door onze klantendienst waarna een intern onderzoek wordt gestart. Afhankelijk van de acties die er nodig zijn kan dit enkele weken in beslag nemen. Dit wordt intern verder nauwgezet opgevolgd zodat een oplossing binnen een redelijke termijn wordt voorgesteld. Het kan zeker en vast de bedoeling niet zijn dat de afhandeling meer dan een jaar in beslag neemt, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat de termijn waarop u nu wacht op een definitieve oplossing ruimschoots overschreden is, nemen we dit op met de verantwoordelijke van de dienst product quality. Het is uiteraard onze bedoeling om u alsnog het juiste kussen te bezorgen.Alvast bedankt voor uw geduld en begrip voor deze uitzonderlijke situatie.Vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 20 dec 2023 15:08 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9PD5NL-0RLX3]   ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9PD5NL-0RLX3]