Beste, bij de eerste doortocht van Fiberklaar, waarbij de kabels in de straat werden aangelegd, verliep alles volgens wens. Bij de aanleg van de verbinding tussen de straat en het huis liep het mis.Op di 14/2 wilde de ploeg de oprit open gooien, terwijl er een wachtbuis zit en dit ook duidelijk gecommuniceerd was (maar niet naar hen). Gelukkig was er iemand thuis, dus dit is kunnen voorkomen worden. Enkel het stukje van de oprit dat tot het trottoir behoorde is open gemaakt en de kabel is tot in huis getrokken. Het dichtgooien werd letterlijk genomen: - een put waardoor een scherpe rand met de oprit ontstaan is, wat zeer slecht is voor de autobanden- de klinkers werden in een andere vorm teruggelegd én ze werden bijkomend in stukjes gesneden (geen enkele reden voor)- op het gazon naast de oprit, waar niet in gegraven is, blijft een hoop aarde en brokken steen liggenOp wo 15/2 kwam er een ploeg achtergelaten zakken opruimen. Die heb ik aangesproken over de slechte situatie van het herstel. Zij hebben hun 'baas' gecontacteerd en foto's genomen. Ze zeiden dat dit ten laatste de zaterdag in orde gebracht ging worden, en dat we Fiberklaar moesten bellen indien dit niet gebeurd zou zijn.Op ma 20/2 heb ik, gezien er niks gebeurd was, contact opgenomen met Fiberklaar via het 0800 nummer. Ik heb het probleem uitgelegd en men ging de aannemer contacteren om het in orde te brengen.Sedertdien is er nog steeds niet gebeurd (nu = 4/3). In de eerste weken was men in de buurt nog aan het werk, daar is nu ook niks meer te zien. De put wordt steeds dieper.