Terug

slecht herstel opengegooide oprit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Fiberklaar

04/03/2023

Beste, bij de eerste doortocht van Fiberklaar, waarbij de kabels in de straat werden aangelegd, verliep alles volgens wens. Bij de aanleg van de verbinding tussen de straat en het huis liep het mis.Op di 14/2 wilde de ploeg de oprit open gooien, terwijl er een wachtbuis zit en dit ook duidelijk gecommuniceerd was (maar niet naar hen). Gelukkig was er iemand thuis, dus dit is kunnen voorkomen worden. Enkel het stukje van de oprit dat tot het trottoir behoorde is open gemaakt en de kabel is tot in huis getrokken. Het dichtgooien werd letterlijk genomen: - een put waardoor een scherpe rand met de oprit ontstaan is, wat zeer slecht is voor de autobanden- de klinkers werden in een andere vorm teruggelegd én ze werden bijkomend in stukjes gesneden (geen enkele reden voor)- op het gazon naast de oprit, waar niet in gegraven is, blijft een hoop aarde en brokken steen liggenOp wo 15/2 kwam er een ploeg achtergelaten zakken opruimen. Die heb ik aangesproken over de slechte situatie van het herstel. Zij hebben hun 'baas' gecontacteerd en foto's genomen. Ze zeiden dat dit ten laatste de zaterdag in orde gebracht ging worden, en dat we Fiberklaar moesten bellen indien dit niet gebeurd zou zijn.Op ma 20/2 heb ik, gezien er niks gebeurd was, contact opgenomen met Fiberklaar via het 0800 nummer. Ik heb het probleem uitgelegd en men ging de aannemer contacteren om het in orde te brengen.Sedertdien is er nog steeds niet gebeurd (nu = 4/3). In de eerste weken was men in de buurt nog aan het werk, daar is nu ook niks meer te zien. De put wordt steeds dieper.

Berichten (3)

Fiberklaar

Naar: M. V.

06/03/2023

Geachte,Fiber4Flanders dankt u voor uw email.We hebben uw melding succesvol ontvangen. Onze medewerkers nemen deze in behandeling en contacteren u zo snel mogelijk.Met vriendelijke groetenVirginieFiber4Flanders contactcenter0800 27 001fiber4flanders@fiberklaar.bes:www.fiber4flanders.beOfficiele aannemer in opdracht van

M. V.

Naar: Fiberklaar

03/04/2023

Beste, ondertussen is een werkman van uw onderaannemer langs geweest en heeft een herstelling uitgevoerd. De oprit is niet wat het geweest is, maar ligt nu toch terug recht en de diepe put is er uit. Wel is de aarde/steen mengeling die ernaast gegooid werd nog steeds niet opgeruimd. Door de dikte van de laag kan het gras er niet door groeien en de hoeveelheid stenen erin is nefast voor een grasmachine. We hebben de mengeling zo veel mogelijk uit het gras gehaald en vooraan op het trottoir gelegd (zie foto's voor en na deze handeling). We vragen met aandrang om dit te komen ophalen.We wensen bij deze ook uw aandacht te vestigen op het feit dat de beloofde contact name waarvan in uw standaard antwoord sprake is, niet gebeurd is. Misschien dit antwoord eens aan de realiteit aanpassen?Met beleefde groetCaroline van den Abeele

Fiberklaar

Naar: M. V.

04/04/2023

Geachte,Fiber4Flanders dankt u voor uw email.We hebben uw melding succesvol ontvangen. Onze medewerkers nemen deze in behandeling en contacteren u zo snel mogelijk.Tot binnenkort,Team Fiber4Flanders iov Fiberklaare klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 3 avril 2023 20:40À: Fiber4Flanders fiber4flanders@fiberklaar.beObjet: Klacht - slecht herstel opengegooide oprit - (CPTBE01741331-84)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform