Terug

Slecht geplaatst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

11/02/2023

Beste,Mijn ouders lieten in 2021 door jullie een inloopdouche plaatsen. Deze kostte € 11.500. De afwerking ging tot aan het plafond komen. De platen werden geplaatst tot ongeveer 10cm van het plafond. Eveneens kan het kastje van de stoorlint niet meer dicht. Dit werd op het moment van plaatsing gemeld aan de plaatsers maar deze waren anderstalig en lachten ermee. Wanneer de douche gebruikt wordt, loopt het water niet weg en overstroomt het in de badkamer. Het restbedrag vd factuur moest na plaatsing volledig betaald worden. Ik heb achteraf meermaals gemaild om de problemen uit te leggen maar er werd niet meer gereageerd. Het geld is binnen en service achteraf is volledig onbestaand! Mijn ouders lieten door deze firma ook 2 trapliften plaatsen. Ze lieten zich ook nog eens een onderhoudscontract en verlengde garantie aansmeren (€690). Bij het jaarlijks onderhoud wordt er echter maar 1 traplift nagezien want volgens de technieker staat er maar 1 op het contract. Wat is me dit allemaal! Het trekt op niks... als het is om te betalen dan reageren ze wel maar als het is om iets op te lossen dan is er niemand thuis.We gaan het onderhoudscontract opzeggen en hopelijk komt er alsnog iemand om het probleem met de douche aan te pakken.Mvg,Katrien Mechele

Berichten (2)

Mobilae (Practicomfort)

Naar: K. M.

14/02/2023

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw mail welke wij in goede orde hebben ontvangen.Wij hebben onderstaande dossier inhoudelijk bekeken en zien het volgende. Wij hebben enkel 2 trapliften gea¯nstalleerd op 20-08-2019, gedurende de tijd hebben wij geen enkele klacht ontvangen. Verder zien wij dat Mobilae geen badkamer heeft gea¯nstalleerd bij onderstaande klant. Hopend u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerdMet vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,Mit freundlichen Gra¼aŸenCustomerCareBelgieE:Customercare-be@mobilae.comXavier de Cocklaan 429831 Sint-Martens-Latemwww.mobilae.comDISCLAIMERDe informatie in dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk, en is alleen bestemd voor de geadresseerde. Indien u deze e-mail bij vergissing hebt ontvangen, wordt u er hierbij op gewezen dat elke bekendmaking, reproductie, verspreiding of gebruik van dit bericht en eventuele bijlagen strikt verboden is. Gelieve de afzender onmiddellijk op de hoogte te brengen en de e-mail te verwijderen zonder de inhoud ervan te kopieren of aan een andere persoon te onthullen. Aan de inhoud van deze e-mail kunnen geen juridische sancties worden verbonden. Noch de afzender, noch Mobilae (of een van de aan haar gelieerde bedrijven) aanvaarden aansprakelijkheid voor eventuele schade die voortvloeit uit het gebruikmaken en/of aanvaarden van de inhoud van dit e-mailbericht. Houdt u alstublieft rekening met het milieu voordat u dit bericht afdrukt.

K. M.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

14/02/2023

Beste,Is de inloopdouche misschien door de kabouters geplaatst??? Het bedrag voor de inloopdouche werd op dezelfde rekening gestort als deze van de traplift weliswaar onder een andere firmanaam... kijk maar eens goed na.... ik vertel hier geen sprookjes. Het feit is: om te verkopen al goed en wel maar bij klachten zijn jullie niet thuis?? Wanneer ik naar mijn ouders ga, kan ik jullie gerust een kopie bezorgen van alles.Daarbij, jullie mogen het onderhoudscontract voor de trapliften stopzetten. Ik stuurde hiervoor reeds een mail maar ik kreeg geen antwoord terug. Dus bij deze: annuleren contract traplift!En waarom werd bij het jaarlijks nazicht van de traplift maar 1 deel gecontroleerd?? Volgens de technieker maar 1 op contract??Het feit is mijn ouders zijn oud, mijn vader ligt op sterven en mijn moeder heeft helemaal geen verstand van computers. Mijn ma durft ook haar mond niet open te doen wanneer de technieker maar 1 deel controleert... ik weet dit allemaal nu pas nadat mijn moeder een telefoon van jullie kreeg om te zeggen dat ze haar factuur moet betalen. Blijkbaar werd dit per mail verstuurd. Nogmaals: jullie kunnen niet verwachten dat iedereen een pc heeft noch dat iedereen met een pc kan werken. Mijn vader is al meer dan een jaar niet meer achter zijn pc geweest laat staan dat hij emails heeft gelezen. Ik vraag mij af over welke factuur dit gaat... Wat ik ook raar vind is dat jullie pas reageren wanneer de klacht via een ander net gaat.Gaat er ooit nog iemand langsgaan om het probleem van de inloopdouche (een gouden inloopdouche in mijn ogen €11.500!!) op te lossen???Groet,Katrien Mechele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform