Beste,OORZAAK: Een nieuw geleverde zetel met slecht opgespannen stof. GEVOLG: Daar de stof op het zitvlak te los zit, gaat deze veel te snel slijten op deze plaatsen. DIt is al duidelijk merkbaar na 2 maandACTIE:Heb onmiddelijk na de levering van de zetel telefonisch gemeld dat de kwaliteit niet degelijk was. De stof onvoldoende opgespannen en op een ander zitdeel is de stof geribbeld. Bij de twee andere delen is het zitvlak wel in orde. Dus het kan.Ik heb foto gestuurd, de labels gestuurd, gebeld, gemaild.Eerst beloofde ze een nieuwe zetel, dan weer niet, dan kwam er een hersteller langs die geen verbetering kon garanderen, wat ik ook niet wou daar we betaald hebben vr een nieuwe zetel. Dan mochten de stukken geruild worden en nog wat later toch niet alle stukken en toevallig het zat er een van de twee niet bij.Ze hebben reeds een compenstatie aangeboden van 75 euro wat niets dekt van onze miserie.Maar het opvallendste is dat ze wel de volledige zetel kostenloos willen terugnemen en mijn geld terugstorten. Raar om dit wel aan te bieden, wetende dat kopers geen maanden zonder zetel willen zitten in afwachting vr een nieuwe. Waarschijnlijk als ik hier op in ga veranderen de voorwaarden weer. Bij heel deze communicate laten ze er weken overgaan als ik niet regelmatig bel. Ze feedback over de aanpak elke keer wijzigd.Ik sta machteloos en ze blijven de boel rekken tot is opgeef of toegeef.