Terug

Slecht geleverde kwaliteit JUNTOO

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

02/11/2023

Beste,OORZAAK: Een nieuw geleverde zetel met slecht opgespannen stof. GEVOLG: Daar de stof op het zitvlak te los zit, gaat deze veel te snel slijten op deze plaatsen. DIt is al duidelijk merkbaar na 2 maandACTIE:Heb onmiddelijk na de levering van de zetel telefonisch gemeld dat de kwaliteit niet degelijk was. De stof onvoldoende opgespannen en op een ander zitdeel is de stof geribbeld. Bij de twee andere delen is het zitvlak wel in orde. Dus het kan.Ik heb foto gestuurd, de labels gestuurd, gebeld, gemaild.Eerst beloofde ze een nieuwe zetel, dan weer niet, dan kwam er een hersteller langs die geen verbetering kon garanderen, wat ik ook niet wou daar we betaald hebben vr een nieuwe zetel. Dan mochten de stukken geruild worden en nog wat later toch niet alle stukken en toevallig het zat er een van de twee niet bij.Ze hebben reeds een compenstatie aangeboden van 75 euro wat niets dekt van onze miserie.Maar het opvallendste is dat ze wel de volledige zetel kostenloos willen terugnemen en mijn geld terugstorten. Raar om dit wel aan te bieden, wetende dat kopers geen maanden zonder zetel willen zitten in afwachting vr een nieuwe. Waarschijnlijk als ik hier op in ga veranderen de voorwaarden weer. Bij heel deze communicate laten ze er weken overgaan als ik niet regelmatig bel. Ze feedback over de aanpak elke keer wijzigd.Ik sta machteloos en ze blijven de boel rekken tot is opgeef of toegeef.

Berichten (2)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: W. V.

06/11/2023

----------------------------------------------Petra DD, 6 nov 2023 11:36 CETDag Meneer Verheyen,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat de stof van uw sofa niet goed werd opgespannen, waarvoor onze oprechte excuses.Wanneer bij de levering van een sofa een probleem wordt vastgesteld met de bekleding of de vulling gaan we samen met de fabrikant op zoek naar een oplossing. Het is mogelijk om extra vulling te plaatsen en de stof opnieuw strak aan te trekken. Wanneer de fabrikant aangeeft dat een herstelling geen oplossing zal geven dan gaan we over tot een vervanging van het deel van de sofa dat een probleem vertoont.Onze klantendienst helpt iedere klant zo snel mogelijk verder. Soms kan het gebeuren dat het even tijd vergt om een oplossing aan te reiken. Het is zeker niet onze bedoeling om je te laten wachten. We zorgen ervoor dat je sofa binnen een redelijke termijn kan hersteld worden.Vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 2 nov 2023 15:36 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[4XDVWZ-MZ73W] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[4XDVWZ-MZ73W]

W. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

08/11/2023

Beste,Bedankt voor de feedback. Ik wacht op jullie verdere initiatieven om dit opgelost te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform