Beste,Ik heb bij rowenta de volgende robotstofzuiger besteld: X-Plorer Serie 75S+ RR8585 Asp. Deze geeft sinds de eerste weken in gebruik een foutmelding van een slechtwerkende waterpomp bij het gebruik van de dweilfunctie.Ik heb dit opgestuurd voor herstelling (na een zeer ongebruiksvriendelijk platform dat gebruikt diende te worden). Dit platform werkte niet voor mij, ik kreeg zeer arrogante helpdesk medewerkers aan de lijn, maar heb het uiteindelijk toch kunnen terugsturen.Ik kreeg de melding dat het toestel defect is en een nieuw toestel opgestuurd ging worden.Rowenta heeft mij iets opgestuurd maar niet ons toestel. Wij hebben een stofzuiger gekocht met opvangbak en de doos die wij teruggestuurd kregen was te klein voor onze stofzuiger te kunnen zijn.Ik heb opnieuw contact opgenomen met rowenta, ze gingen mij een nieuw product opsturen. Zoals diegene dat wij gekocht hebben.We zij nu 2-3 weken verder sinds dat contact en we hebben nog steeds niets ontvangen. Het lijkt me niet normaal dat een product dat op stock ligt niet binnen de 3 weken verstuurd kan worden.Wij hebben veel geld voor die stofzuiger betaald en willen ofwel ons geld terug ofwel de beloofde stofzuiger.